Mesleki Eğitim / Mesleki Yeterlilik / Üniversite Onaylı Sertifika gelisimtest.com

0 8
Avatar for atakanokumus
1 year ago

Gelişim Test Eğitim ve Danışmanlık, nesillerdir kazanılmış eğitim tecrübesini, uzmanlığını ve birikimini doğru kaynaklarla birleştirerek sektöründe kaliteli ve müşteri odaklı hizmet veren sektöründe öncü bir eğitim danışmanlığı kurumudur. Nitelikli birey kaliteli iş gücü felsefesiyle harekete geçen Gelişi Test Eğitim ve Danışmanlık iş bulma olanakları sağlayıcı programlar ile kurumların taleplerine uygun şekilde, modern, donanımlı, yetkin elemanlar yetiştirecek eğitim programları düzenliyor. Eğitimin duvarlarla sınırlı olmadığı ve olmaması gerektiği fikrinden hareketle, toplumda her koşuldaki her bir bireyin eğitime yaygın olarak erişimini sağlamak amacıyla oluşturulmuştur.

İş ahlakına sahip, duyarlı, yetenekli ve güvenilir ekibi ile eğitim sektöründe en iyi hizmeti ve çözümleri sunabilen Gelişim Test; kaliteye, teknolojiye ve detaya önem verir ve müşteri memnuniyetini gözetir. Çağı yakalayan gelişmiş eğitim olanaklarıyla, sürekli alanında dinamik kalarak kaliteli ve standartlara uygun çözümleriyle müşteri memnuniyetini gözeterek standartların üstünde bir eğitim hizmeti sunmaya değer verir.

Nitelikli birey kaliteli iş gücü felsefesiyle harekete geçen Gelişi Test Eğitim ve Danışmanlık iş bulma olanakları sağlayıcı programlar ile kurumların taleplerine uygun şekilde, modern, donanımlı, yetkin elemanlar yetiştirecek eğitim programları düzenliyor.

Eğitimin duvarlarla sınırlı olmadığı ve olmaması gerektiği fikrinden hareketle, toplumda her koşuldaki her bir bireyin eğitime yaygın olarak erişimini sağlamak amacıyla oluşturulmuştur.

İş ahlakına sahip, duyarlı, yetenekli ve güvenilir ekibi ile eğitim sektöründe en iyi hizmeti ve çözümleri sunabilen Gelişim Test; kaliteye, teknolojiye ve detaya önem verir ve müşteri memnuniyetini gözetir.

https://www.gelisimtest.com/

1
$ 0.00

Comments