Kılavuz İstanbul Sürücü Kursu - Otomobil Ehliyeti, Sürücü Belgesi, Direksiyon Eğitimi

0 10
Avatar for atakanokumus
1 year ago

Kılavuz Sürücü Kursu ile ehliyetinizi güvenle alın. Teorik ders tekrarları, ek direksiyon ders imkanları gibi sizi trafiğe hazırlayacak her türlü imkanları kullanarak ehliyetinizi aldıktan sonra trafikte güvenle seyahat edebileceğiniz düzeye gelmenize yardımcı oluyoruz.

Teorik derslerimizde en iyi şekilde dizayn edilmiş ferah ve aydınlık sınıflarda projeksiyon cihazlarıyla görsel eğitim veriyoruz. İki hafta süren teorik eğitim tamamlandıktan sonra direksiyon eğitimlerimize başlarsınız. Adaylarımıza direksiyon eğitiminde simülatör aracı ile sanal ortamda trafiğe hazırlık eğitimi veriyoruz.Simülatör aracıyla aldığınız ön eğitimden sonra gerçek araç eğitimine hazır hale gelirsiniz. Direksiyon çalışmalarına servis araçlarımızla götürülüp geri getirilmektedir. Ayrıca Direksiyon sınavlarına da adaylarımız servislerimizle götürülmektedir.

Kılavuz Sürücü Kursu, Sizi Ehliyet Sınavına Değil Trafiğe Hazırlar

MİSYON

Misyonumuz; Eğitim alanında gösterilecek başarılar ile insanlara daha iyi eğitim imkanı verirken, hayatın her alanında evrensel kabul gören değerleri yaşayan bir kurum kültürü ortaya koyarak Türkiye çapında örnek olmak.

VİZYON

Vizyonumuz; Çeşitli eğitim kurslarımız ile, en geniş ve modern araç gereçleriyle en iyi hizmeti vererek öğrencilerinden ve dostlarından aldığı destekle zirvede olmak.
KALİTE POLİTİKAMIZ

Misyon ve vizyonumuzun her zaman takipçisi olacağız.Dayanışma ve güven ortamını sağlayarak liderliği ve katılımı uygulayacağız.Herkesin kalite eğitimden sorumlu olduğu mutlu bir Sürücü Kursu eğitimi yaratacağız.Kalite hedefleri ve ölçüm standartlarına uyacağız. Çalışanların sesini dinleyecek ve onların memnuniyetini sağlayacağız. Yeniliklere her daim açık ve aldığımız kararlarda tutarlı olacağız. Müşteri odaklılık ve sürekli kaliteli eğitim iyileştirme prensibini benimsemiş bulunmaktayız.

İlk yardım eğitimi

Sürücü Belgesi

Otomobil Ehliyeti

Direksiyon Eğitimi

Sürücü Kursu

İstanbul Sürücü Kursu

1
$ 0.00
Avatar for atakanokumus
1 year ago

Comments