Հանդիպեք այն մարդուն, ով ամեն ինչ վաճառեց Bitcoin- ի համար:

0 5
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Այս հոդվածը գրելու պահին Bitcoin- ի գինը ԱՄՆ դոլարի նկատմամբ պտտվում է 14,300 - 14,400 միջակայքում:Շատ հայտնի առևտրային վերլուծաբաններ իրենց հայացքը նետում են «Քինգ» մետաղադրամին:Ի դեպ, մի վերլուծաբան նույնիսկ վերջերս ասաց, որ Bitcoin- ը մտել է ցուլերի շուկայի մեկ այլ ցիկլ:Շատ Bitcoin լուրերի վերնագրերը ամբողջ ինտերնետում:Այսպիսով, գուցե ցանկանաք առաջ կարդալ դրանցից մեկը և ավելի ուշ շնորհակալություն հայտնել ինձ:Այսպիսով, գուցե ցանկանաք առաջ կարդալ դրանցից մեկը և ավելի ուշ շնորհակալություն հայտնել ինձ:Կատաղի ու ցնցող գին ճիշտ է:Նույնիսկ եթե S & P500- ի և Nasdaq- ի ԱՄՆ հիմնական ինդեքսների առևտրի ներկայիս գները միավորված լինեն, միևնույն է, բավարար չէ Bitcoin- ի բոլոր ժամանակների բարձունքները գերազանցելու համար:

Ես իսկապես հուսով եմ, որ նա երբեք չի զղջացել այդ պահի համար, քանի որ եթե այդ հսկայական գումարը պահեր, եթե Bitcoins- ը ձեռքին լիներ և վաճառեր այն ժամանակ, երբ թագավորի մետաղադրամը հասավ իր բոլոր ժամանակների բարձր ցուցանիշներին, նա կարող է լինել Bitcoin- ի պատճառով կենդանի ամենահարուստ մարդկանցից մեկը:Իսկ մնացած Bitcoin- ը պատմություն էր: Bitcoin- ը համարվում է մարդկության պատմության ամենամեծ գյուտերից մեկը: Շատ շնորհակալ եմ Satoshi Nakamoto- ից:Եթե մենք կարծում ենք, որ նա խելահեղ է իր թանկարժեք Bitcoins- ը էժան վաճառելու հարցում, լավ, ես չեմ կարող կամ համարձակվել նրան չմեղադրել դրա համար:Այդ ժամանակ Bitcoin- ն ունի 0 արժեք, և այն փաստը, որ նա իրական գնում է կատարել իր Bitcoins- ի միջոցով, արդեն գոնե նրան գոհացրել է:Ոչ ոք չի կարող կանխագուշակել ապագա մարդիկ, այնպես որ եկեք աղքատին հանգիստ թողնենք:Այն, ինչ ես պատրաստվում եմ կիսել մի քանի պահից, ավելի խելագար կդարձնի ձեզ և ինձ, կամ միգուցե ոգեշնչի մեզ իր սուպեր անհավանական կամ թույլ տվեք ասել, խիզախ պատմությամբ:Այն դեպքում, երբ դուք արդեն կարդացել եք կամ գիտեիք նրա մասին, ես նորից կկիսվեմ նրա պատմությամբ ՝ հանուն նրանց, ովքեր դեռ չեն կարդացել:

1
$ 0.00
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Comments