Համեստ պատասխան Theseus- ի ծպտյալ արժույթին

0 2
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Շամմայի կանցլերը, որը հայտնի է որպես միկրոնախագահ, վերջերս հրապարակել է մի հոդված ՝ «Թեզեոսի ծպտյալ արժույթը.Ո՞րն է մեր ինքնությունը, և ինչու՞ ենք մենք պայքարում» ՝ բացատրելով միտքը BCH- ի իրավիճակի վերաբերյալ:Ես այն շատ տեղին եմ համարում և խրախուսում եմ բոլորին, ովքեր դեռ չեն արել, կարդալ այն:Ես ողջունում եմ պարոն կանցլերին `իր միտքն անկեղծորեն և հստակ խոսելու համար. Սա է կառուցողական քննարկման հիմքը:Reddit- ով ես պատասխանեցի գրառմանը, բայց ես գրում էի, հասկացա, որ դա տեքստի պատից շատ է, և միգուցե արժանի էր սեփական հոդվածի:Սա է պատճառը, որ հետևյալը գրված է երկրորդ դեմքով:Պ-ն կանցլեր շնորհակալություն է հայտնում ձեր միտքն անկեղծորեն և հստակ արտահայտելու համար: Ես կցանկանայի մեկնաբանել որոշ կետեր, որոնց հետ համաձայն չեմ:Կարծում եմ ՝ կարող է օգտակար լինել բացատրել իմ հեռանկարը նույնքան պարզ, որքան քո հոդվածը:Հետևյալ մտքերն իմն են. Ես BCHN- ի մասնակից եմ, և ընդհանուր առմամբ չեմ խոսում BCHN- ի համար:Առաջին հերթին ՝ նախադրյալ:Ես հարգում և երախտագիտություն եմ հայտնում պարոն Սեկեթի ՝ ABC և BCH– ում աշխատելու համար: Ես միշտ ձայնով ասել եմ դա, նույնիսկ այն ժամանակ, երբ համաձայն չէի նրա հետ (և՛ վերաբերմունքը, և՛ որոշումները):Կարծում եմ, ինչպես դուք եք անում, որ նա շատ գրագետ ինժեներ է, ունի շատ տեխնիկական փորձ:

1
$ 0.00

Comments