First Day of School Experience via Online as a College Student

1 7
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Իմ դպրոցական առաջին օրը նորմալ է. Իմ դասը 5-9-ն է Filipinolohiya- ի մասին Pambansang Kaunlaran- ում, և ես ուզում եմ ասել, որ ես գոհ եմ մեր պրոֆեսորից, քանի որ նա բացատրում է մեր հանդիպման կանոններն ու կանոնները հաշվի առնելով որոշ առավելություն, որը մեզ ձեռնտու է որպես ուսանող. Ես այնքան գոհ եմ իմ փորձից, բայց երբեմն ինտերնետը դանդաղեցնում է այնպես, որ ես չեմ կարողանում հասկանալ ուսուցչին, և երբեմն նրանք խոսում են այնպես, ինչպես դանդաղ են ռեփ անում կամ բառեր ասում, բայց ընդհանուր առմամբ շատ լավ և բավարարված է: Եվ մեր դպրոցը մեզ անվճար վեբ-փոստ է տալիս Microsoft- ի արտադրանք մուտք գործելու համար, որը մենք կօգտագործենք մեր ուսումնասիրություններում: Ես շատ ուրախ եմ, որ նրանք մեզ անվճար օգտվելու հնարավորություն տվեցին վեբ-փոստից: Մենք օգտագործել ենք Microsoft- ի թիմը, քան Zoom- ը, բայց կարծում եմ, որ Microsoft- ի թիմի հետ խնդիր կա, քանի որ մեր ուսուցչի PowerPoint շնորհանդեսը հաճախ սառչում է, և մենք չենք հասկանում, թե ինչ է նա ասելու: Հաջորդ օրերին ես շատ զբաղված կլինեմ, քանի որ այսօր մենք շատ դպրոցական աշխատանք ունենք անելու մեր առաջիկա առարկաների համար, բայց իմ կարծիքը մեր առաջին ուսուցչի մասին այնքան զգալի և հասկացող ուսուցիչ է: Նա քննարկում է մեզ Ֆիլիպինների կարգավիճակի և մեր երկրի տնտեսության թվարկման մասին: Նա ասաց, որ Բայբայնը մեր առաջին Լեզուն է և բառը, որը մենք օգտագործել ենք, բայց Օտարերկրացին փոխում է մեր տեսանկյունը, լեզուն, կանոնները կամ ինքնիշխանությունը, մշակույթը, բնությունը, կրոնը և շատ այլ բաներ, որոնք մեզ կստիպեն ունենալ ցանկացած երկրի խառնուրդ: Ես հասկանում եմ, թե ինչպես են օտարերկրացիները փոխելու մեր երկիրը ՝ դառնալով դրանցից մեկը: Ես կողմնակից եմ իմ ուսուցչի ասածին, քանի որ մեր երկրի տնտեսությունը պայմանավորված է Ֆիլիպիններ ժամանող մեծ թվով օտարերկրացիներով, ովքեր կրթում են իրենց երեցներին դառնալ դրանք: Եվ երկրի կարգավիճակը որոշելու պատճառն այն է, որ մենք համեմատում ենք մեր սեփական երկիրը այլ երկրի հետ, նույնիսկ դրանք արդյունաբերական երկիր են, իսկ մեր երկիրը գյուղատնտեսական է, մյուսը հիմնված է մեր երկրի տվյալների և վիճակագրության և բնակչության թվի և Օրվա աճը մեծ ազդեցություն է թողնում նաև Ֆիլիպիններին: Կներեք սա ասելու համար, բայց ես պարզապես ուզում եմ կիսել այն, ինչ սովորել եմ ավելի վաղ, և շուտով հիշել այս բաները, երբ հետագայում պատրաստվում եմ վերանայել մեր դասը: Լսելու ընթացքում ես գրեցի բոլոր այն կարևոր բաները, որոնք ես լսում և սովորում եմ Notepad- ում, քանի որ ես օգտագործել եմ այն ​​նոութբուքը, որը ծնողներս գնում են գրասենյակում, բայց ցավոք լիցքավորիչը կոտրում է այնպես, որ ես վաճառեմ բեռս, որպեսզի բաց թողնեմ @ Eirolfeam2- ը փող աշխատելու լիցքավորիչ գնելու համար: Ես պարզապես ուզում եմ ասել, շնորհակալություն տիկին @ Eirolfeam2 իմ բեռը գնելու համար, և այժմ ես օգտագործում եմ լիցքավորիչը, որովհետև նախկինում դուք գնում եք իմ բեռը: Ես հիմա հանգստանալու եմ, քանի որ վաղը մենք ունենք շուտ գրաֆիկ, հուսով եմ, որ ուսուցիչը վերջերս ուսուցչի նման է: Հուսով եմ մեր բեռը բավարար է վաղվա համար, քանի որ մեզ մնացել է ընդամենը 3 գբ: Այսքանը այսօրվա տղաների համար, չեմ կարող խոստանալ, որ այստեղ ակտիվ եմ: Ես սա գրել եմ միայն այն պատճառով, որ զբաղված չեմ և այժմ իմ ազատ ժամանակն է: Եթե ​​ուսանող եք, ես ձեզ մարտահրավեր եմ նետում առցանց հոդված ստեղծելու ձեր առաջին օրվա մասին: Մաղթում եմ, որ չունեմ դասընկեր, որը քաշքշում է այլ դասընկերոջ, երբ նրանք ուզում են պատասխանել հարցերին: Ես այնքան ուրախ եմ, որ տեսա դասընկերների, ովքեր մասնակցեցին քննարկմանը: Կարծում եմ ՝ վաղն ավելի հետաքրքիր է, քանի որ մենք ունենք 2 առարկա և դասախոս: Ի դեպ, ես այսօր քոլեջ եմ, ուստի ճնշում ունեմ, որովհետև սա առաջին քայլն է դպրոցում իմ ճանապարհորդության վերջին քայլերի համար: Հուսով եմ, որ ոչ մի առարկա չեմ թողնի, բայց խոստանում եմ շարունակել և ամեն ինչ անել, որպեսզի ապացուցեմ, որ վատ գնահատականներ չեմ ստանա: Ես կխմբագրեմ այս հոդվածը և շուտով կկազմակերպեմ, եթե կրկին ազատ ժամանակ ունենամ, բայց հիմա կներեք մեծ պարբերություն ունենալու համար: Վաղվա համար իմ հաջորդ թեման (Քաղաքականություն, Կառավարում և Քաղաքացիություն) և (Գիտություն, Տեխնոլոգիա և Հասարակություն) թեմաներն են: Շնորհակալ եմ Globe Telecommunications- ի համար այսօրվա համար ազդանշանի լավ որակ հաղորդելու համար, նույնիսկ երբեմն հետաձգվում է:

2
$ 1.60
$ 1.60 from @TheRandomRewarder
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Comments