Eirolfeam

0 20
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Բարի օր, բոլորը: Սա @ Eirolfeam2- ն է, և ես վերադարձա մեկ այլ #PayItForward խաղի հետ: Գիտեմ, որ մի օր է, երբ ես անանուն օգտատիրոջից 100 ԱՄՆ դոլարի ձայն եմ ստացել, քանի որ իմ հոդվածը հարցնում էր `արդյո՞ք դեռ արժե, որ լինի Readcash- ում: Եվ ես միշտ շնորհակալ կլինեմ դրա համար: Ես նաև ունեմ շարունակական միջոցառում $ 1 հարցման Giveaway- ի վերաբերյալ: Եթե ​​չեք ներկայացրել ձեր գրառումները, համոզվեք, որ ստուգեք այն: Այն կավարտվի այս ուրբաթ: Վերադառնանք թեմային, ես շատ բան չեմ վաստակում այս կայքից: Ես նույնիսկ չեմ կարող ամեն օր մեկ դոլար վաստակել այստեղ: Բայց քանի որ ես հավատում եմ, որ այս պլատֆորմը զարմանալի օգտվողներ ունի, որոնք ունեն հանճարեղ մտքեր և գաղափարներ կիսելու, ես ուզում եմ պատրաստել մեկ այլ խաղ, որը հնարավորություն կտա ձեզ կիսել ձեր կարծիքը, միևնույն ժամանակ հնարավորություն ունենալով ամեն օր $ 0,05 վաստակել: Ո՞վ չի ուզում դա: Ձեզանից ոմանք արդեն գիտեն, որ ես այստեղ եմ նաև ոգեշնչելու և ոգեշնչվելու համար: Եվ դա այն է, ինչ ես փորձում եմ անել ամեն օր այս կայքում: Եթե ​​դուք չեք նկատել, ես երբեմն տպագրում եմ ոգեշնչող հոդվածներ, որոնք ներառում են իմ գիտելիքները, իմ գաղափարներն ու իմ փորձը: Որպես ձեզանից լսելու և սովորելու և ձեզնից ոգեշնչվելու իմ միջոցը ես այս խաղն անցկացնում եմ որպես «Read.Cash- ի լավագույն մեկնաբանողի որոնում»: Մնում է կարդալ իմ հոդվածը, տալ քո մեկնաբանությունը դրա վերաբերյալ, լինի դա մի բան, որի հետ կարող ես առնչվել, քո կարծիքը թեմայի վերաբերյալ, քո փորձը կամ որևէ բան, որը կարող է ինձ ոգեշնչել քեզանից: Պարզ է, չէ՞: Դուք պետք է կիսվեք ձեր մտքերով և դրա համար նույնպես ունեք 0,05 դոլար ստանալու հնարավորություն: Դե ինչ, այս խաղին սազո՞ւմ եք: Տեղեկացրեք ինձ ներքևի մեկնաբանության վանդակում: Եթե ​​շատերը հետաքրքրվեն, այս խաղը կսկսվի վաղը: :)

-1
$ 0.00

Comments