Bitcoin կանխիկ- պարզ հիմունքներ

0 7
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Քանի դեռ Bitcoin Cash- ի գինը մնում է մատչելի, ես կշարունակեմ դրանք գնել ամեն ամիս:Եվ յուրաքանչյուր Bitcoin Cash- ի հետ, երբ ես և իմ ընկերները կուտակեցինք, մենք ավելի կրքոտ Bitcoin Cash- ի կողմնակիցներ դարձանք, քանի որ այժմ խաղի մեջ ավելի շատ մաշկ ունենք:Լավ է զգում, երբ ունես ունես 1 լիարժեք Bitcoin Cash քան 0.015 Bitcoin, հատկապես երբ Bitcoin Cash- ը շատ առումներով շատ ավելի լավ է աշխատում (օրինակ ՝ Գաղտնիություն / Նշաններ / Կանխիկ հաշիվներ / Effանցի էֆեկտներ և այլն)Սա իսկապես հասկանալի է:Փորձեք ինքներդ ձեզ ուղարկել $ 10 արժողությամբ Bitcoin կամ $ 10 արժողությամբ Ethereum կամ $ 10 արժողությամբ Bitcoin Cash:Դուք ի վերջո ստանում եք ընդամենը $ 2 Bitcoin, քանի որ $ 8-ը գնացել է գործարքի վճարների:Դուք կստանաք Ethereum- ի $ 7,5, քանի որ $ 2,5-ը բաժին է ընկել գործարքի վճարներին:Բայց դուք, այնուամենայնիվ, ստանում եք $ 10 արժողությամբ Bitcoin Cash:Եթե ​​Bitcoin- ն իր բարձր վճարներով դանդաղ անվստահելի գործարքների կատարումը այսօր բոլորովին նոր մետաղադրամ է, ես գրազ եմ գալիս, որ ոչ ոք դա չի ցանկանա:Սա բարդ բան չէ, պարզապես հասարակ առողջ բանականություն:Wantանկանու՞մ եք օգտագործել դանդաղ անվստահելի ծառայություն, որը ձեզանից գանձում է 8 դոլար ՝ ընդամենը 10 դոլար ուղարկելու համար:Ձեզ անհրաժեշտ չէ հրթիռային գիտնական լինել, որպեսզի իմանաք, որ դա ծիծաղելիորեն հիմար է:

Ես անդրդվելի եմ իմ համոզման մեջ, որ Bitcoin Cash- ը երկար ժամանակով կգերազանցի Bitcoin- ին, քանի որ չկա որևէ հիմնավորում, երբ մարդիկ կնախընտրեն ավելի բարձր վճարներ վճարել ցածրորակ անվստահելի դանդաղ ծառայության համար:Եվ բիզնեսները, ի վերջո, կբացահայտեն, որ այդ վճարները մարվում են իրենց սահմաններում, և Bitcoin- ն այլևս անհնար է ընդունել, բայց Bitcoin Cash- ն ընդունելը դեռևս հնարավոր է:

Bitcoin- ի բուրգի սխեման կարող է շարունակվել այնքան ժամանակ, որքան դա տևում է, ճիշտ ինչպես Bitconnect- ն էր օգտագործում, բայց ի վերջո ճշմարտությունը գերակշռում է:Եվ այս պարագայում ճշմարտությունը դժվար չէ իմանալ, անհրաժեշտ է միայն, որ մարդը Bitcoin և Bitcoin Cash ուղարկի իրենց ՝ դա զգալու համար:Ես անցել եմ ինտերնետային փուչիկի, Էնրոնի սկանդալի, Մադոֆի սկանդալի, Bitconnect խաբեության, Friendster / Nokia / Kodak դարաշրջանի մեջ և գիտեմ, որ դրանք կարող են պահպանվել որոշ ժամանակ, բայց ի վերջո ճշմարտությունը գրեթե միշտ գերակշռում է:

Մարդիկ սիրում են մտածել. «Վայ, եթե միայն ես կարողանայի վերադառնալ ժամանակ ՝ ցածր գներով Bitcoin գնելու համար»:Դե, եթե չեք տեսնում, որ Bitcoin Cash- ն այնպիսին է, ինչպիսին միշտ եղել է Bitcoin- ը, ապա դուք երկու անգամ կարոտեք հնարավորությունը:Առաջին հերթին Bitcoin- ը հանրաճանաչ դարձածը հենց այն է, ինչ այսօր Bitcoin Cash- ն է, այն է, որ ընկերությունն ազատորեն գործի դնի իր հասակակիցների հետ և հասակակիցի հետ աշխարհի ցանկացած վայրում մեկ ցենտից պակաս ժամանակահատվածի:Դուք այլևս չեք կարող դա անել Bitcoin- ի հետ: Այսօր դուք կարող եք դա անել հենց Bitcoin Cash- ի միջոցով:

Թարմացում. Ես բառացիորեն ցնցվում եմ @MarcDeMesel- ի առատաձեռնությունից:Դա գերակշռող է և ես ավելի շատ կաշխատեմ, որպեսզի շարունակեմ աճել Bitcoin Cash- ի արժեքը:

Օգտվելով առիթից `շնորհակալություն կհայտնեմ @RogerVer- ին իր կատարած ամեն ինչի համար:Ես իսկապես հպարտ եմ, որ մաս եմ կազմում այս համայնքին:Եվ ես կանեմ ամեն ինչ, որպեսզի Bitcoin Cash- ը հաջող լինի, ինչ էլ որ լինի, որքան էլ որ տևի:

1
$ 0.00
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Comments