Bitcoin կանխիկ & Dash:

0 4
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

2019-ի նոյեմբերին ես հայտարարեցի, որ մտադրություն ունեմ իմ որդեգրման աշխատանքը բերել Bitcoin Cash:Իմ կողմից կառուցված Dash Latam թիմի մեծ մասը հետաքրքրված էր գալ ինձ հետ:2019-ի դեկտեմբերին ես կառուցեցի բիզնես պլան, որը այնուհետև ներկայացրեցի Bitcoin Cash էկոհամակարգի ֆոնդին ՝ 2020-ի հունվարի սկզբին:Ես մասնակցեցի էկոհամակարգի բիզնեսում աշխատելու մասին քննարկումներին, բայց դրանք չհաջողվեց:2020-ի հունվարի վերջին մենք, այժմ `BCH Latam- ի թիմը, սկսեցինք քրաուդֆանդինգի խորհրդանիշների վաճառք և հավաքեցինք մոտ 41 BCH:Մեր աշխատանքի մասին կարող եք կարդալ 2020 թվականի հուլիսի զեկույցում:Այս նույն ժամանակաշրջանում, BTC.TOP- ի Jիանգ huուոերը առաջարկեց IFPv1 (Ենթակառուցվածքների ֆինանսավորման ծրագրի 1-ին տարբերակ):Ես մեկնաբանեցի նրա առաջարկը, որ այն համարում եմ նորարարական, ինչը ես դեռ անում եմ, եթե պատշաճ կերպով կատարեմ:Ես ականատես եղա համայնքում առկա հակամարտությանը և ուզում էի նախ հասկանալ, թե ինչ է կատարվում, և երկրորդ ՝ դեր խաղալ համայնքին համաձայնության հասնելու հարցում:

2018-2019 թվականների ընթացքում հենց այս բանաձևի պատճառով ես 80 հոգուց բաղկացած թիմ ստեղծեցի 20 քաղաքներում, 8 երկրներում և 3 մայրցամաքներում ՝հետևողական և իմաստալից առաջընթացի հասնելու համար դեպի կրիպտոարժույթի զանգվածային ընդունում ՝միաժամանակ գործելով Dash- ի համար գանձապետական ​​բազմաթիվ հաջող հաջող առաջարկներ:Իմ համոզմամբ, ես զոհ գնացի տոհմական հաջող սոցիալական հարձակման Դաշում, քանի որ իմ իսկական, թափանցիկ ևնորարարական աշխատանքը սպառնում էր բացահայտել այն ծանծաղուտ խաբեությունները, որոնք ուրիշներն էին կատարում և շարունակում են կատարել Դաշում:(Այս հարձակվողներից ոմանք հետևում էին ինձ BCH- ով և ամեն հնարավոր առիթով կոճ կծում ինձ):2019-ի հոկտեմբերին ես որոշում կայացրի, որ չնայած ցուցադրաբար պահպանելով քվեարկության masternode օպերատորների 67% -ի աջակցությունը, Dash- ը հույսից վեր էր և ինձ միայն հետ էր պահում:Մինչև 2015/2016 թվականը ես ուշադիր հետեւում էի Bitcoin- ի մասշտաբի քննարկմանը:Ինձ համար ծայրաստիճան հիասթափեցնող էր, որ մասշտաբող ուժերը ի վիճակի չէին առաջընթացի հասնել և միաժամանակ չէին պատառաքաղում:Ես դադարեցի ուշադրություն դարձնել այս ժամանակահատվածի ավարտին և որոշեցի ավելի շատ կենտրոնանալ իմ վեպի վրա գրելու և STEEM- ի վրա:

0
$ 0.02
$ 0.02 from @TheRandomRewarder
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Comments