Այն սկսվում է 1-ով, ապա 10-ով, իսկ հետո վերադառնում է 1. Ինչի՞ց:

0 9
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Այն սկսվում է 1-ով, շարունակվում է մինչև 10, իսկ հետո վերադառնում է 1.

Woah Woah Woah, մի պահ սպասիր այնտեղ, պահիր մի պահ: ⛔

Ուրեմն ի՞նչ կարող եմ հարցնել ձեր մասին:

Այսպիսով, սա այն է, ինչի մասին ես խոսում եմ ...

(Իմացեք ցատկից հետո) 🤸

Դե, 2020 թվականը սկսվեց լավ, նոր տարուց ՝ 2019-ի Սուրբ Christmasնունդից հետո, և այդ ամենից հետո:

Բայց հետո հանկարծ ներքև սուզվեց: Եվ շատ մարդկանց կյանքը խառնաշփոթի մեջ էր ընկել: 🔥

Կորոնավիրուսի խելագար հարձակումից հետո: Կամ Covid-19, ինչպես մենք բոլորս գիտենք մինչ այժմ, ինչպես այդ նյարդայնացնող հարևանի շունը, որը չի լռելու

Երբ 2021-ը մոտենում է երկրորդին, ինձ մի փոքր նյարդայնացնում է իմ համառության պակասը `փորձելով նույնիսկ մեկ հոդված գրել այս կայքում: , (մի անհանգստացեք, ես ինքս ինձ բավականին կողմնակալ եմ lol)

Ես որոշել եմ, որ դրա հետ կապված ինչ-որ բան պետք է անեմ, այնպես որ ահա ես այստեղ եմ:

Ինչ-որ բան անել այդ մասին: Տեսակ ...

Այն սկսվում է 1-ով

Այսպիսով, ամեն ինչ սկսվեց նրանից, որ մտածեցի, թե ինչ պետք է անեմ մինչև 2020 թվականը ավարտվի:

Ինչ-որ բան, որ կարող էի անել ինքս ինձ բարելավելու համար, և հենց դա էր, որ ես պատահաբար մտածեցի:

Իմ խոսած «1️⃣» -ը վերաբերում է դեկտեմբերի քսան - «մեկին», որտեղ ես մի օր անցկացրեցի ՝ մտածելով, թե ինչ պետք է անեմ բլոգավարման հարցում այստեղ ՝ read.cash

Read.cash- ով այստեղ ես տեսել եմ մարդկանց, ովքեր այստեղ են եղել բավականին երկար ժամանակ, ինչպես, օրինակ, @tired_momma, @ bmjc98, @ Eirolfeam2, @Eybyoung, @wrabbiter և @Laurenceuuuu, որոնք պատրաստում են այս գրությունները, ամեն օր! Եվ պետք է ասեմ, որ նրանց հետևողականությունը բավականին զարմանալի է, բայց ինձ նման չէ: ehem ehem, հազ հազ.

(Սկսում է ուժգին հազալ, ինչպես մեկը, ով հանկարծակի մոծակների մի խումբ ունեցավ կոկորդի մեջ ընկղմվելիս, երբ նրանք բարձրաձայն խոսում էին և հնչում էր ինչպես լեռն այծի կրակ):

Չափից շատ է հնչում

Մեհ

Այսպիսով, ես որոշեցի օրական 10 օր հոդված գրել և տեսնել, թե որտեղից է դա ինձ տանում:

Հուսանք ինչ-որ տեղ: * թոթվել ուսերը *

Օ Oh և զվարճալի փաստ.

Լավ չափի համար ես սկսեցի մուտքագրել երեկոյան 23-ին:

1
$ 0.00
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Comments