Այն պատճառները, որոնք ես ուժեղացա BCH- ով

0 7
Avatar for ash15
Written by
3 years ago

Ես ֆինանսների տղա եմ, որոնք փորձ ունեն Stock և FX շուկայում, և ես ծակծկում եմ 2017-ից 2018 թվականներին:Բայց ես փոխում եմ մտքերս և ուժեղանում եմ ծպտյալ շուկաներում անցյալ տարի, հատկապես BCH- ում:Առաջին անգամ, երբ ես լսել եմ բիթքոին և ծպտյալներ, 2017-ի փետրվարին էր, երբ բիթքոինի գինը 1000 դոլարից բարձր էր:Այդ ամառվա ընթացքում բիթքոինը դարձավ թեժ թեմա, և գինն աճեց մինչև $ 3000 - $ 4000:Բոլորը խոսում էին բլոկչեյնի և բիտկոինի մասին, բայց ինձ համար դա պարզապես հերթական շահարկումների դեպքն էր հետևյալ պատճառներով.Ոչ մի արժեքավոր հավելված չկա. Ես այդ ժամանակ չեմ տեսնում բիտկոինի որևէ կոմերցիոն կիրառություն

չափազանց բարձր անկայունություն. բիթքոինի շատ հավատացյալներ ասում էին, որ bitcoin- ը կփոխարիներ fiat փողը 2017-ին, բայց բարձր անկայունությունը կարող է կանխել bitcoin- ին հասնել այդ նպատակին, այլ ոչ թե ասել այլ խնդիրներ:Իմ տեսակետից, այդ անկայունության հետ միասին, բիթքոինի ամենամեծ «կիրառումը» ներդրումներն էին կամ շահարկումները:կանոնակարգեր. ծպտյալների անանուն հատկությունը հաստատ շուտով կկանգնի կանոնակարգերի հետ:Այսպիսով, ես 2017-ի ընթացքում ոչ մի ծպտյալ չեմ գնել, և 2018-ի սկզբի մոտ ծպտյալ շուկայի փլուզումը ինձ համար անսպասելի չէր:Չնայած ես կարծում էի, որ բիթքոինի խաղերն ավարտված են (այլևս իրացվելիություն չկա), գինը բազմիցս վերադարձավ 2019-ի ընթացքում (դեռևս բավականին բարձր առևտրի ծավալ), այնպես որ ես սկսեցի սովորել բլոկչեյն և ծպտյալ շուկա և հասկացա, որ բիթքոինն ու ծպտյալներն ունեն իրենց արժեքները , Բոլոր ծպտյալների մեջ BCH- ն իմ ամենասիրելին է:

1
$ 0.00

Comments