فخر 36 والدہ

0 6
Avatar for ahed
Written by
3 years ago



'میٹھی میری ماں کی مسکراہٹ ہے ، چاند کے چہرے پر پڑتی ہے'_ ماں اور بچے کے بارے میں ایسے بے شمار جذباتی گان ہیں۔ اور جب ماں کو اپنے بچوں کی کامیابیوں کا ایوارڈ ملتا ہے تو ، اس سے ماں کو بھی بے حد خوشی ملتی ہے۔ اتوار کو 'ماؤں کے بین الاقوامی دن' پر 36 ماؤں

نے خوشی اور فخر محسوس کیا۔ انہیں 'رتناگربھا ما ایوارڈ 2014' ملا۔ یہ ایوارڈ ان میں سے ہر ایک کے کم از کم تین بچوں کو ریاستی سطح پر مختلف طریقوں سے خصوصی تعاون کرنے پر دیا گیا تھا۔ یہ ایوارڈ رتنگربھا ماؤں کو ہر سال کی طرح آزاد مصنوعات کے اقدام پر ماں کے ساتھ

حقیقی پیار اور احترام ظاہر کرنے کے لئے دیا گیا ہے۔ یہ ان کا 12 واں واقعہ تھا۔
تقریب کے مہمان خصوصی وزیر منصوبہ بندی اے ایچ ایم مصطفیٰ کمال نے آزاد پروڈکٹس کے اقدام کے موقع پر رتناگربھا کی ماؤں کو تحائف ، اسناد اور تحائف سونپے۔

ممتاز ماہر تعلیم حمیدہ علی کی زیرصدارت تقریب میں ریاستی وزیر برائے امور داخلہ اسدوزمان خان کمال ، ماہر تعلیم رفیق الدین احمد اور آر ٹی وی کے منیجنگ ڈائریکٹر مرشید عالم مہمان خصوصی تھے۔ آغاز میں ، رتناڑبھا ما ایوارڈ کے بانی ، آزاد پروڈکٹس کے منیجنگ ڈائریکٹر ابوالکلام آزاد نے اس جذباتی تقاریب کے مقصد کا اظہار کیا۔ تقریب میں ، رتنا گربھا ایوارڈ پانے والی کچھ ماؤں کے

بچوں نے اپنے جذباتی جذبات کا اظہار کیا۔ اس بار عام زمرے میں 25 افراد ، خصوصی زمرے کے 11 افراد کو 'رتناگربھا ما' کا اعزاز اور ایک شخص کو 'میرے حیرت انگیز والد' کا اعزاز دیا گیا۔
عام زمرے میں اعزاز پانے والی 25 ماؤں میں سے ہیں: انیتا چودھری ، نسرین فاطمہ اول ، بیگم راشدہ چودھری ، انوارا خاتون ، نورننہار ہیرا ، پروفیسر گلنہار لٹفیرہ ، زینب بیگم

سائرہ رحمان ، پروفیسر نیلوفر بیگم ، صہحہٰ خاتون ، موسم۔ چلیہ بیگم ، جوہرہ کھٹون ، بیگم عائشہ خانم ، شمس نہار ، للی بیگم ، گڈی چکما ، बिजلی بسواس ، سواپنا بڑوا ، مریم برناڈیٹ رائے ، انوارا اسلام ، بیگم فاطمہ راشد ، ایڈوکیٹ حسن آرا گیاس ، نور کی نیسہ بھویان۔ خصوصی زمرے میں جن 11 ماؤں کو اعزاز حاصل ہے ان

میں دل افروز ، آزادی پسند لڑی اپرنا رانی بسواس ، رحیمہ رحمن ، محمودہ سلطانہ ، محمودہ بیگم ، فاطمہ بیگم ، آمینہ بیگم ، بیگم نورمحل ، رحیمہ بیگم ، عائشہ بیگم اور لٹفونیسیہ شامل ہیں۔ اس سال کا 'میرے والد ونڈرول ایوارڈ' ڈھاکہ نارتھ سٹی کارپوریشن کے میئر انیس الحق کے فخر والد شریفول حق نے حاصل کیا ہے۔

اے ایچ ایم مصطفی کمال نے کہا ، 'میں بہت ساری مشکلات سے پلا بڑھا ہوں۔ میں آج اپنی والدہ کی بے شمار قربانیوں کے بدلے اس حالت میں آیا ہوں۔ میری والدہ نے

خود کھانا کھائے بغیر ہمارے منہ میں کھانا ڈال دیا۔ مجھے نہیں معلوم کہ وہ کب سے بھوک سے مر رہا ہے۔ میری والدہ کی طرح ، سب نے اپنے بچے کو تکلیف دی ہے۔ آج میں مدر ڈے پر ان سے عقیدت پیش کرتا ہوں۔ ' اسدوزمان خان کمال نے کہا ، رات ماں کا فخر ہ


جب میں بیدار ہوا تو والدہ میرا انتظار کر رہی تھیں۔ جب میں جنگ آزادی سے واپس آیا تو میں نے دیکھا کہ میری والدہ میرے خیالوں میں بیمار ہوچکی ہیں۔ اس کے جذباتی آنسو ابھی بھی اس کے سینے سے چمٹے ہوئے ہیں جب اس نے لوٹنے والے لڑکے کو گلے لگا لیا۔ ابوالکلام آزاد نے کہا ، 'جب میں جوان تھا تو اپنی ماں کو کھو گیا۔ میں اپنی والدہ کو سارے بنگال کی منی برداشت کرنے والی ماؤں میں شامل کروں۔ '
صدر حمیدہ علی نے کہا ، 'والدہ اچھے تعلیم یافتہ بچوں

کی پرورش میں ایک ہنر مند کاریگر ہیں۔ ایک بچہ اسی وقت کامیابی کے عروج پر پہنچ جاتا ہے جب ماں کو سب سے زیادہ ترغیب اور ترغیب مل جاتی ہے۔
اس سے قبل مصور فردوس واحد نے تمام ماؤں کے تعزیت کے لئے گانا 'ایمن ایکتا ما دینا' اور 'مامونیا' پیش کیا۔ اس موقع پر روکیہ پراچی موجود تھ

Sponsors of ahed
empty
empty
empty

1
$ 0.01
$ 0.01 from @TheRandomRewarder
Sponsors of ahed
empty
empty
empty
Avatar for ahed
Written by
3 years ago

Comments