Buna dimineata tuturor! Unde ati vrea sa fiti azi?

0 23
Avatar for SuraLee
3 years ago

Aceasta este prima mea postare pe read.cash si sunt foarte curioasa de ce se intampla pe aici, inclusiv cu efectele pe care le poate genera o postare de felul pe care le voi pregati.

Am ales limba romana, fiind limba mea nativa, dar voi publica si in engleza pentru a vedea diferenta intre cum este o limba sau alta mai de efect in termeni de vizualizari si promovare in bitcoin cash.

Am citit doua articole despre ce sa scrii, ce stil sa adopti si mai ales ce sa nu faci.

Mi-a atras atentia partea cu folositul pozelor generice, cele care nu sunt proprii: nu toate imaginile ce se gasesc la o cautare libera sunt si fara drepturi de autor. De aceea sunt doua variante: ori cautati si puneti un filtru in care se specifica acest criteriu, ori folositi anumite site-uri de unde stiti ca se pot lua imagini fara nici o problema.

Asta voi face in articolul de azi.

Unde ai vrea sa fii azi?

Daca tot e iarna, sa profitam cat mai e zapada si sa incercam macar sa avem o aroma de ea in sufletul nostru. O cana de vin fiert pe partie si poate un cozonac facut cu drag (mie imi place cu aluatul un pic mai umed, de spui ca nu e copt de tot) ar completa atmosfera de iarna.

Am pus o imagine luata de pe https://pixabay.com/photos/chapel-snow-mountain-town-5878656/

pentru a va da un exemplu de site gratuit. Mai sunt si altele pe care le voi folosi in postarile viitoare daca e cazul.

Aici doar vi le amintesc:

https://www.pexels.com/

https://unsplash.com/

https://www.freeimages.com/

Si ca sa vedeti ca nu va spun, prostii, acum doua saptamani a fost o vreme incredibila in Parang. Va recomand acest munte cu toata bucuria:

  • este adaugat telescaun pana in varf, la 2519 m - cred ca e cel mai inalt varf unde se poate ajunge asa

  • mai putina lume ca in alte statiuni

  • ai unde dormi si sunt si restaurante si baruri

  • paartieee! da, e foarte lunga. daca a nins destul, se poate ajunge pana la Petrosani pe schiuri sau snowboard

Asadar, nu va mai tin acum, dar va indemn sa mergeti la zapada, si daca va place, si daca nu, fiindca trebuie sa o aveti si in amintirea de anul asta.

1
$ 0.00
Sponsors of SuraLee
empty
empty
empty
Avatar for SuraLee
3 years ago

Comments