Αλυσοδεμένα χέρια και πόδια

0 10
Avatar for Sunjida1234
3 years ago

Αλυσοδεμένα χέρια και πόδια

Ο Mirza Kamran φυλάσσεται σε ένα κελί του παλατιού με τα χέρια και τα πόδια του αλυσοδεμένα. Έξω από το κελί, οι ένοπλοι στρατιώτες είναι επιφυλακτικοί. Με εντολή του αυτοκράτορα, ο Jawahar ήρθε στον Mirza Kamran. Ο Jawahar έχει πει να προσπαθήσει να κρατήσει τον Kamran ήρεμο.

Ο Kamran είπε, είσαι ποτέ υπηρέτης μου πριν;

Ο Jawahar είπε, όχι κύριε. Ήμουν πάντα ο avitabachi του αυτοκράτορα. Είμαι ακόμα εκεί.

Ο Kamran είπε, δεν έχω νηστεύσει για λίγες μέρες. Μπορείς να γίνεις γρήγορα;

Ο Jawahar είπε, φυσικά μπορώ. Αλλά πρέπει να διατηρήσετε γρήγορα.

Δεν μπορώ να προσευχηθώ λόγω των δεσμών. Πες στον αυτοκράτορα να κανονίσει τις προσευχές μου.

Ο Jawahar είπε, υπάρχει πρόβλεψη για προσευχή με χειρονομίες. Προσεύχεστε με χειρονομίες.

Γεια Μπουρμπάκ, δεν διάβασα τις προσευχές με χειρονομίες, πώς να κάνω πλύση σε χειρονομίες;

Το Aju δεν λαμβάνει χώρα στις προσευχές των δύσκολων καιρών.

Ο Kamran είπε, αυτό είναι σωστό. Τι άκουσες για μένα Θα καταδικαστεί σε θάνατο;

Είμαι ένας πολύ ασήμαντος μεταφορέας νερού. Γιατί να μου μιλήσει κανείς για αυτό;

Σωστά. Ακούστε, τιμωρήθηκε ο Μάζαρ Ασκάρι;

Ξέρετε τι ειρήνη του έχει δοθεί.

Δεν ξέρω τίποτα. Δεν μου είπαν τίποτα.

Ο Jawahar είπε, ο αυτοκράτορας τον συγχωρεί. Τακτοποίησε για να τον στείλει στη Μέκκα με δικά του έξοδα.

Ο Μιζάρα Καμάνν αναστέναξε και είπε, "Ο αυτοκράτορας σου έκανε ξανά λάθος." Δεν θα επιστρέψει από τη Μέκκα και δεν θα μαζέψει στρατεύματα. Ποια είναι αυτή η εγγύηση; Αν ήμουν αυτοκράτορας, θα τον έστελνα στη Μέκκα, αλλά θα σηκώσω πρώτα τα μάτια μου.

Ο Jawahar είπε, κανείς δεν είναι σαν κανένας άλλος.

Σωστά. Ξέρετε πότε θα μεταφερθώ στον αυτοκράτορα;

Κύριε, σας το είπα πριν. Είμαι ασήμαντος ηλίθιος.

Ο Mirza Kamran είπε ότι τα ασήμαντα πράγματα είναι μερικές φορές πολύ σημαντικά. Θέλετε να ακούσετε κάτι για αυτό;

Αν θέλετε να ακούσετε, θα ακούσω με ενδιαφέρον.

Ένα μικροπράγμα σκόνης

Ικανός να κάνει τα μάτια πραγματικά.

Ο Jawahar είπε, πολύ καλό Σέρ. Marhaba.

Είναι το λιοντάρι του αυτοκράτορα Σου Humayun καλύτερο από μένα;

Δεν είμαι ικανός να εξετάσω τους δύο, κύριε.

Ο Kamran είπε, η ικανότητά σας περιορίζεται στο να περπατάτε με ένα κουνούπι νερού στη μασχάλη σας.

Ο Jawahar είπε, το έργο κάθε ατόμου είναι διαφορετικό.

Ο Mirza Kamran είπε, μιλάω μαζί σας εδώ και πολύ καιρό. Έχω πονοκέφαλο, αντίο.

Μόλις ο Jawahar έφυγε από το σπίτι, μπήκε στο σπίτι του Mirza Kamran, του αρχηγού φυλακισμένου. Ο Kamran είπε, έχω καταδικαστεί σε θάνατο;

Ο επικεφαλής φυλακισμένος είπε όχι. Ο αυτοκράτορας σε ικέτευσε για ζωή.

Ευχαριστώ, Alhamdulillah. Αλλά έχετε αποφασίσει να σηκώσετε τα μάτια σας. Θα σταλεί επίσης στη Μέκκα.

Ο Kamran είπε σοκαρισμένος, πότε θα αυξηθούν τα μάτια;

Τώρα αμέσως. Δεν μπορώ να δω τον αδερφό μου;

Οχι. Βλέποντας θα κάνετε τον αδερφό σας αδύναμο. Η ποινή σας μπορεί να αλλάξει. Κανείς δεν το θέλει αυτό.

Ο Μιζάρα είπε, ποιος είναι η Κούτα;

Ο επικεφαλής φυλακισμένος είπε, "Όλοι είναι σε αυτό." Η δική σου μητέρα, η Αυτού Εξοχότητά σου, ο Γκουλαρούκ Μπέγκουμ είναι επίσης εκεί.

Ο Μιζάρα Κάμραν είπε, πάρε με. Σηκώστε τα μάτια σας.

Στο βιβλίο του Jawahar υπάρχει μια μαρτυρία για την αφαίρεση των ματιών του Mirza Kamran. Ας μείνει αυτή η συναρπαστική φρικτή περιγραφή. Μπορεί να ονομαστεί ένα μικρό μέρος.

Κάποιος έπρεπε να καθίσει στο γόνατο του Mirza Kamran με ένα μαχαίρι για να σηκώσει τα μάτια του. Ο Kamran τον επιπλήττει και είπε: "Ήρθες να σηκώσεις τα μάτια σου." Γιατί ο Burbak δίνει πόνο στο γόνατο!

Ο Humayun γνώρισε τον Kamran στο δρόμο της Μέκκας. Ο Kamran ζήτησε συγγνώμη για αυτό που είχε κάνει και ζήτησε άδεια να απαγγείλει ένα δικό του ποίημα.

Ο αυτοκράτορας είπε, «Αδερφέ, διάβασες ποίηση».

Ο Mirza Kamran απαγγέλλει ένα μακρύ ποίημα.

Η αρχή του ποιήματος έχει ως εξής:

Το νέκταρ δεν μπορεί να διατηρηθεί σε πήλινα δοχεία.

Είμαι ο Μιζάρα Καμράν, μόνο ένα δοχείο από πηλό.

Μπορώ να κρατήσω την κολοκύθα

Ποτέ το νέκταρ.

Χόμουν Χρυσός

Γι 'αυτό είναι νέκταρ στην καρδιά

Το έπιασα.

Ο αυτοκράτορας Humayun άκουσε το ποίημα και φώναξε σαν παιδί.

1
$ 0.00
Avatar for Sunjida1234
3 years ago

Comments