---------- میری زندگی کی بہترین کہانی * ہر ایک آخر میں کہانی پہنائے گا ، براہ کرم ، امید ہے کہ

12 34
Avatar for Shumihasna
3 years ago

---------- میری زندگی کی بہترین کہانی

* ہر ایک آخر میں کہانی پہنائے گا ، براہ کرم ، امید ہے کہ آپ کو یہ بہت پسند آئے گی۔

نئی بیوی کمرے میں بیٹھی ہے۔

میں نے دروازہ لاک کیا اور بیڈ پر بیٹھ گیا۔

مجھے نہیں معلوم کہ میں کیا کروں۔

آخر میں نے بستر سے ایک چادر لی اور فرش پر لیٹ گیا۔

مجھے اتنی جلدی میں شادی کو قبول کرنے میں پریشانی ہو رہی ہے۔

میرے اہل خانہ نے مجھے بتائے بغیر شادی کی تاریخ طے کردی ہے۔

وہ شادی سے 3 دن پہلے مجھے اپنی بیٹی کے گھر بھیجنا چاہتا تھا۔

میں نے شادی کی تاریخ طے کرنے سے پہلے پریشان آواز میں کہا جب "مجھے لڑکی کو دکھانے کی ضرورت محسوس نہیں ہوئی" اب دیکھنے کی کیا بات ہے؟

آخر کار میری شادی ہوگئی۔

میں دوسری طرف سر رکھ کر فرش پر پڑا ہوں۔

قریب ایک گھنٹہ گزر چکا ہے۔

میں نے تین سگریٹ ختم کیے اور دوسرا پکڑا۔

عام طور پر میں تمباکو نوشی نہیں کرتا ہوں۔

کبھی کبھی میں دوستوں کی صحبت میں آتا ہوں اور 2/1 بجے کھاتا ہوں۔

لیکن آج ، کمرے میں داخل ہونے سے پہلے ، ذہن میں مختلف خیالات آتے ہیں۔

جس کے ل I میں نے ایک پیکٹ خریدا اور اندر داخل ہوا۔

اس سگریٹ پر کچھ پف دینے کے بعد ، ایسا لگتا تھا کہ میری شادی شدہ بیٹی بستر سے باہر ہو رہی ہے!

کیونکہ میں پازیوں کی آواز سن سکتا ہوں۔

میں پہلے کی طرح خاموشی سے لیٹا ہوں۔

اچانک وہ آیا اور فرش پر میرے پاس بیٹھ گیا۔

اس نے میرے ماتھے پر ہاتھ پھیرتے ہوئے کہا تمہیں کیا ہوا؟

میری سمجھ میں نہیں آتا کہ کیا کہوں۔

میں نے اپنا سر تھوڑا سا موڑ کر اپنی بیوی کی طرف دیکھا۔

میری نظر ماتھے کی طرف چلی گئی!

لوگ اتنے خوبصورت ہوسکتے ہیں ؟!

میں اٹھ کھڑا ہوا۔

لڑکی نے مجھے دیکھ کر شرم سے سر جھکا لیا۔

- تم بستر میں جاو. (میں)

”تم بھی سو جاؤ۔ (بیوی)

- نہیں ، میں لیٹ جاؤں گا۔ آپ بستر پر جاکر دکھائیں۔

- پھر میں آپ کے پاس سو جاؤں گا۔

اور کیا کرنا ہے؟ مجھے سونے پر مجبور کیا گیا۔

میں خاموشی سے دوسری طرف کا سامنا کر رہا ہوں۔

لڑکی آئی اور لیٹ گئی۔

اس کے جسم کے زیورات حرکت میں آرہے ہیں۔

آواز تھوڑی سے کم ہوگئی۔

-کیا میں جسم کے زیورات کھول سکتا ہوں؟ (بیوی)

- جو چاہو کرو - کوئی حرج نہیں۔ (میں)

- واقعی؟ کیا آپ ناراض نہیں ہوں گے؟

- ارے نہیں.

پھر آواز پھر سے شروع ہوئی۔

میں نے محسوس کیا کہ اسے اتنے زیورات کے ساتھ جسم پر لیٹنے میں پریشانی ہو رہی ہے۔

آواز پھر سے کم ہوگئی۔

در حقیقت ، اگر رات کے وسط میں تھوڑا سا شور ہو تو ، یہ کانوں کو زیادہ لگتا ہے۔

اچانک ایسا لگا کہ اس لڑکی نے میری طرف ہاتھ رکھا ہے۔

چونکہ میں دوسری طرف چہرہ لیٹا ہوا تھا ، اس لئے اس کی نگاہوں سے ملاقات ہوئی۔

مدھم روشنی میں میں نے کیا دیکھا یہ دیکھ کر میری آنکھیں میرے ماتھے پر آگئیں!

لڑکی نے ساڑھی کو وہاں کھلا چھوڑ دیا ہے۔

- مجھے نہیں معلوم تھا کہ اس سے پہلے ساڑی کے زیورات اتنے پریشان کن تھے۔

ان کو کھولنے میں یہ کتنا خوبصورت لگتا ہے۔

یہ کہتے ہوئے لڑکی نے مجھے پیچھے سے گلے لگا لیا۔

میں پتھر کے مجسمے کی طرح خاموش ہوں۔

میری زندگی میں پہلی بار ، ایک لڑکی مرد کو گلے لگاتی ہے اور میرے جسم کے بال اختتام پر کھڑے ہیں۔

میرا جسم خوف اور شرم سے کانپ رہا ہے۔

- تم کیا کر رہے ہو؟

- میں نے اپنے شوہر کو گلے لگا لیا۔

اور آپ کہتے ہیں کہ میں جو چاہوں کر سکتا ہوں۔

تو میں نے گلے لگا لیا۔

اب کسی ٹارگٹ لڑکے کی طرح خاموشی سے سوئے۔

یہ کہتے ہوئے لڑکی نے مجھے گلے لگا لیا۔

مجھے یہ بھی نہیں معلوم کہ میں اس کے بارے میں سوچتے ہوئے سو گیا تھا۔

میں صبح سویرے پانی کے چھڑکتے ہوئے اٹھا۔ میں نے دیکھا کہ وہ پیاری لڑکی (بیوی) میرے چہرے پر پانی چھڑک رہی ہے اور مسکراتی ہے۔

کتنی عجیب قسم کی مسکراہٹ ہے!

اگر اس لڑکی کے سامنے کوئی شعر ہوتا تو وہ فورا. ہی نظم لکھ دیتی۔

- کیا آپ اٹھ کھڑے ہیں یا آپ کو کھینچنا ہے؟

”ہاں میں اٹھ رہا ہوں۔

میں بستر سے باہر نکلا ، ہاتھ دھویا اور سڑک پر نکلا۔

میں سڑک پر نکلا ، اپنا موبائل نکالا اور جیسمین کا نمبر ڈائل کیا۔

لیکن جیسمین کا نمبر بند ہے۔

مجھے معلوم نہیں جب میری شادی کے بارے میں سن کر جیسمین کو کتنا تکلیف پہنچی۔

میں جیسمین اور میں پاگلوں کی طرح ایک دوسرے سے پیار کرگیا۔

لیکن یہاں تک کہ میری والدہ اور والد کو ہماری محبت کے بارے میں بتانے کے بعد بھی ، انہوں نے مجھ سے شادی کرلی۔

کچھ اور بار کوشش کرنے کے بعد بھی مجھے جیسمین نمبر سے کنکشن نہیں مل سکا۔

میں تالاب کے کنارے آم کے درخت کے نیچے بیٹھا ہوں۔

اچانک موبائل پر کسی انجان نمبر سے کال آئی۔

انہوں نے وصول کرنے کے لئے کی طرف سے کہا ...

-تم اس وقت کہاں ہو؟

- تالاب کی طرف سے تم کون ہو

- میرا نام ما جلدی سے اپنے گھر آجاؤ۔

میں تالاب سے جلدی گھر گیا۔

گھر میں بہت سارے لوگ۔ بہت سے رشتہ دار۔

مجھے سمجھ نہیں آرہی ہے کہ ان میں سے کس نے فون کیا۔

میں سیدھا اپنے کمرے میں چلا گیا۔

میں اپنے ہاتھ میں فون لے کر اس نمبر پر کال کروں گا۔ اومنی میری اہلیہ نے آکر علای کے لاحقہ گردن میں گلے لگا لیا۔

- جاؤ ، کسی کو فون کرو۔ (بیوی)

”اچھا ، مائو کس کا نام ہے؟ (میں)

- آپ اپنی شرارتی بیوی کا نام نہیں جانتے ، مسٹر؟

کیا اس وقت کان بند ہوا جب مسٹر کازی کل شادی کی تعلیم دے رہے تھے؟

ہاں ، میرا نام ماؤ ہے۔ میں نے کچھ دیر پہلے آپ کو فون کیا تھا۔

ہممم ، آپ نے اپنی نئی بیوی کو کہاں چھوڑ دیا؟

یہ کہتے ہوئے وہ لڑکی میرے سینے سے ٹیک لگائی۔

میری گردن دونوں ہاتھوں میں لپٹی ہوئی ہے اور جسم میرے ساتھ بستر پر پڑا ہے

میں نے بستر پر سر رکھا اور باب کی طرح اپنی بیوی کی طرف دیکھا۔

لڑکی کی آنکھوں میں شرارتی ، میٹھی مسکراہٹ۔

وہ اپنی آنکھوں کی زبان بولتی ہے اور اپنے شوہر سے تھوڑی محبت چاہتی ہے۔

لیکن میں کیا کروں؟ مجھے جیسمین پسند ہے

میں نے اس سے وعدہ کیا تھا کہ میں اس کے سوا کسی سے شادی نہیں کروں گا۔

- کیا ہوا؟ کیا خیال ہے ، مسٹر گو؟

- براہ کرم مجھے چھوڑ دو۔ میرے باہر تھوڑا سا کام ہے۔

یہ کہتے ہوئے میں بستر سے باہر نکلا اور کمرے سے باہر آگیا۔

اس دوران میں سوچتا ہوں ، دادی ، دادی اماں مجھے باہر غسل دینے کے لئے تیار ہیں۔

جب انہوں نے مجھے دیکھا تو انہوں نے مجھے گھسیٹا۔

بھویرا میری بیوی کو فون کرنے میرے گھر گئی۔

پھر کس طرح کی تفریح ​​، کھیل نہانے سے پہلے ہی تھا۔

ان دونوں کو نرد بھی کھیلنا پڑی۔

لیکن اس خوشی کے لمحے میں میں اپنی بیوی مائو کا دماغ بھاری پڑ رہا ہوں۔

یہ عام بات ہے۔ شادی کے بعد ، ایک لڑکی اپنے دن میں صرف دو کھانے اور اپنے شوہر سے تھوڑی محبت چاہتی ہے۔

لیکن میں پھر بھی اسے اپنی بیوی کے طور پر قبول نہیں کرسکتا۔

میں کیا کر سکتا ہوں؟ وہ جیسمین میرا انتظار کر رہی ہے۔

ٹھیک ہے کہ میں اسے بہت پسند کرتا ہوں۔

نہانے کے بعد ، میں نے اپنی پتلون اور قمیض پہنی اور سڑک پر نکلا۔

میں نے جیسمین کے نمبر پر دوبارہ فون کیا ....

ہاں ، کال کی گھنٹی بجی۔ کچھ دیر بعد موصول ہوا۔

- کیا ہوا ، آپ کال کر سکتے ہو؟ اب آپ کی بیوی ہے۔

جیسمین نے یہ کہتے ہوئے فون چھوڑ دیا۔ مجھے بولنے کا موقع نہیں دیا گیا۔

میرے والد کے نمبر سے کال آنے پر میں دوبارہ کال کرنے جارہا تھا۔

- کیا آپ کے دماغ میں کوئی ذہانت نہیں ہے؟ گھر مہمانوں سے بھرا ہوا ہے ، ایک چھوٹی سی لڑکی آئے گی اور آپ دور رہیں ...

والد غصے میں آگئے اور فون ہینگ کردیا۔

میں نے پھر افسردہ ہو کر گھر چھوڑ دیا۔

جیسے ہی میں گھر میں داخل ہوا ، میرا سر خراب ہوگیا۔

محنت کش لوگوں کی کمی کیا ہے ؟! ہر کوئی گھر کے کاموں میں مصروف ہے۔ میری نوکری کہاں ہے؟

میں اپنے والد سے بہت ناراض تھا۔ ان کے الفاظ میں ، انہیں اس شخص کو چھوڑنا ہے جس سے وہ پیار کرتے ہیں اور آج کسی اور سے شادی کرنی ہے۔

اب کچھ اچھا نہیں لگتا۔ میں گھر جاکر بستر پر لیٹ گیا۔

یوں لگا جیسے کوئی آیا ہو اور میرے سینے پر سر رکھ دیا ہو۔

میں نے دیکھا اور دیکھا کہ ما (بیوی) دونوں ہاتھوں سے اپنے سینے پر سر رکھ رہی ہے۔

”تم مجھے پسند نہیں کرتے؟ (مکھی)

یہ کہتے ہوئے ، لڑکی نے اپنا سر اٹھایا اور میرے چہرے کے سامنے اپنا چہرہ لایا اور میرے جواب کا انتظار کر رہا تھا۔

میں اس کا جادوئی چہرہ دیکھ رہا ہوں۔

نہانے کے بعد ، بھابیرا نے اسے ساڑھی اور زیورات سے سجایا۔

وہ تخیل کی پری کی طرح دکھائی دیتی ہے۔

کتنی حیرت انگیز مسکراہٹ ہے ، اس لڑکی کا کتنا خوبصورت چہرہ ہے۔ ہلکے لپ اسٹک والے دو میٹھے لب میرے چہرے کے سامنے ہی میرے جبڑے کا انتظار کر رہے ہیں۔

میں اس سے کیا کہوں؟ اگر لوگ مجھے اس جیسی خوبصورت لڑکی پسند نہیں کرتے تو لوگ مجھے پاگل کہیں گے (مجھے آج ایک بڑا مجرم لگتا ہے)۔

لیکن کیا میں اب اسے سچ بتاؤں گا؟

نہیں ، میں آپ کو بتاؤں گا کہ شادی کا دن ختم ہوا ہے یا نہیں۔

آپ نے نہیں کہا کیا ہوا؟ مجھے بتاؤ ، تمہیں کیا پریشانی ہے؟

کیا آپ کو ایک اور لڑکی سے پیار ہے؟

میں نے اس سوال سے ایک بار پھر اس کے چہرے کی طرف دیکھا۔

کیا مسکراتا چہرہ تھوڑا سا بھاری میری طرف دیکھ رہا ہے میرے چہرے پر جواب سننے کے لئے؟ (اس کا چہرہ بہت اچھا ہے)

میں ابھی بھی خاموش ہوں ، میں اس سے کیا کہوں؟

ماؤ نے اس کی پیشانی کو چوما اور کہا ، 'اگر آپ کو کوئی پریشانی ہے تو مجھے بتاو۔

براہ کرم مجھے بتائیں ، ان کے بڑے پلppے کی کیا کہانی ہے .....

میں کچھ کہنے جا رہا ہوں تب ہی لڑکی کے پہلو والا لڑکا باہر سے آرہا ہے۔

فورا. ہی میری دونوں بہنیں میرے کمرے میں داخل ہوگئیں۔

بیوی اب بھی میرے سینے سے ٹیک لگائے ہوئے ہے۔

جیسے ہی وہ داخل ہوئے ، مکھی معمول بن گئی۔

بڑی بھابی کو شرمندگی ہوئی ، لیکن چھوٹی نے آکر مجھ سے جھٹکا دیا۔

وہ دونوں آئے اور میرے پاس بیٹھ گئے۔

- کیا ہو رہا ہے دولا بھائی؟ (چھوٹی بہن)

- خبر جاننے کے لئے ٹی وی پر نگاہ رکھیں۔ (میں)

- ہا ہا ہا ... اس نے آپ کو خبر نہیں بتائی (بڑی بہن)

- آپ گھر جاتے وقت آپ اپنی بہن کے منہ سے ہماری خبریں سن سکتے ہیں۔

لیکن خبر نہ سنو ، تم دونوں بہنیں مجھے دوبارہ مارنے نہیں آئیں۔

بھابھی اپنی بیوی کے ساتھ ، مجھے سن کر ہنس رہی ہیں۔

میں بیوی کی غیر معمولی مسکراہٹ دیکھ سکتا ہوں۔

ہنسی میں کوئی تکبر نہیں ، کوئی شکایت نہیں۔

گویا میں نے اسے مسکراتے رکھا۔

لیکن میں نے لڑکی کو شوہر کا حق نہیں دیا۔

دوسری طرف ، لڑکی کا پہلو ایک ایک کرکے اپنی بیٹی اور داماد کو دیکھنے کے لئے گھر آرہا ہے۔

میں بھی ایک بہن بھائی کی طرح خاموشی سے دونوں بہنوں کے بیچ بیٹھا ہوں۔

اور مکھی کرسی پر بیٹھنے کے لئے سب کو کھینچ رہی ہے۔

چھوٹی بھابھی میرے کان کے قریب اپنے چہرے کو چھوٹے الفاظ میں ہماری رات کے بارے میں جاننے کی کوشش کر رہی ہے۔

اور بڑی بہو اس کے چہرے کو سمجھتی ہے اور مسکراہٹیں ڈالتی ہیں اور چھوٹی بہن چوٹکی کاٹتی ہے اور کہتی ہے چپ ہو؟

مجھے بھی بہت سارے لوگوں کے سامنے ان کے چیختے ہوئے شرم آتی ہے۔

اچانک میں نے باہر سے سنا کہ سب کو کھانے کی میز پر بیٹھنے کو کہتے ہیں۔

سب کھانے کے لئے روانہ ہوگئے۔

میری بھابھی مجھے دونوں ہاتھوں سے لے جانا چاہتی تھیں لیکن میں نے اسے کہا کہ جاکر کھانا کھاؤ۔

اس کے بعد وہ اس کی بہن کو لے گئے۔

میں بھی بچی کو کھانا کھلانے کا خیال رکھنے کے لئے اٹھ کھڑا ہوا۔

اس طرح دن اور رات کا اختتام ہوا۔

میں تیار ہوا اور گاڑی میں چڑ گیا جو انہیں لے کر آیا تھا۔

مائو اور میں ساتھ بیٹھے ہیں۔ دونوں طرف سے دو بہنوں نے مجھے سارے راستے ہنساتے ہوئے کہا۔

میں یہ بیان نہیں کرسکتا کہ مجھے ایسی شرارتی اور پیاری بھابھی ملی ہے۔

قریب ایک گھنٹہ میں میں سراج گنج لکڑی کے تالاب تک پہنچا۔

تلکوپی گاؤں سے تھوڑا سا۔

میری اکیلی خالہ کا گھر گلی کے اس پار ہے۔

اس خالہ نے میری شادی طے کردی ہے۔

مجھے یہ کہنا ہے کہ میری خالہ کے پاس ایک انتخاب ہے۔

کیونکہ لڑکی ہر طرف سے واقعی اچھی ہے۔

اگرچہ میں ما کو کبھی بھی اپنی بیوی کے طور پر قبول نہیں کرسکتا۔

میرے سسر کے گھر کے سامنے کار بریک لگ گئی۔

مکان سڑک کے کنارے ہے۔ خالہ کے گھر کے بعد ہی۔

جیسے ہی میں کار سے باہر نکلا ، میں نے ہجوم دیکھا۔

سب میری طرف دیکھ رہے ہیں۔

رات دس بجے تک کھانا کھایا ، یہ منقطع ہوگیا تھا۔

میں اپنی بیوی ماؤ کے کمرے میں پڑا ہوں۔

مکھیاں اور گھر کی عورتیں کھانا کھانے بیٹھ گئیں۔

وہ تھوڑی دیر بعد آئے گا۔

میں نے سگریٹ پکڑا اور کسی نے اومنی دروازہ کھولا۔

میں نے دیکھا اور دو بہنوں کو دیکھا۔

انہوں نے مجھے پریشان کرنے کے لئے میرے ساتھ کھانا کھایا۔

انہیں دیکھ کر میں نے سگریٹ چھپا لیا۔

- ارے ، آپ کو چھپانے ، کھانے کی ، کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ (بڑی بہن)

- دولا بھائی ، آج رات ہم آپ کے ساتھ ہوں گے۔

میں ساری رات بات کروں گا۔ (چھوٹی بہن)

پھر آپ کی بہن کہاں ہوگی؟

- آپو ہمارے کمرے میں ہوگا۔ اس پر دونوں بہنیں ہنس رہی ہیں۔

میں نے سگریٹ نکالا اور انہیں بیٹھنے کو کہا۔

”ٹھیک ہے ، آپ کی خالہ اچھی ہیں یا بری؟ (میں)

میری دو بہنیں خاموشی سے میری طرف دیکھ رہی ہیں!

کیوں ، کچھ ہوا بھائی ؟! کیا تمہاری بہن نے تمہیں کوئی تکلیف دی؟ (بڑی بہن)

- ارے نہیں. میں جاننا چاہتا تھا کہ کس قسم کا ہے؟

میرا سوال ٹھیک سے نہیں پوچھا گیا تھا۔

- دراصل ، ہماری بہن بہت اچھی ہے۔ اس نے ہمیں کبھی پریشان نہیں کیا۔ بھائی نے خود بغیر کھائے ہماری دو بہنوں کو کھانا کھلا کر لوگوں کو بنایا ہے۔

ہماری بہن ہمارے لئے بہت بہتر ہے۔

تم جانتے ہو بھائی۔ وہ ہمیں کبھی بھی پریشانی میں مبتلا نہیں ہونے دیتا ہے۔

تھوڑا سا دب گیا۔

لیکن اس کے سینے میں بہت ہمدردی اور محبت ہے۔

یہ کہتے ہوئے چھوٹی شالتا اس کی آنکھیں پونچھ رہی ہے۔

بڑا بھی اپنی آنکھیں پونچھ رہا ہے اور کہہ رہا ہے بھائی ... ہم اسے بہت یاد کریں گے۔

ہمارے کوئی بھائی نہیں ہیں۔ ج: آپ ہم سب ہیں۔

اسی دوران مکھی کمرے میں داخل ہوگئی۔ وہ خاموش ہوگئے۔

بیوی نے آکر مجھے ایک گلاس دودھ دیا۔

میں نے کھایا.

شالی اٹھ رہی ہے۔

میں نے کہا کیا آپ کو فرق پڑتا ہے؟ کیا تم میرے ساتھ نہیں رہو گے؟

”نہیں بھائی میں آپ سے ایک بار اور بات کروں گا۔

اب ہمیں اس میٹھے آپتیک کے بارے میں ایک کہانی سنائیں۔

یہ کہتے ہوئے بہنیں ہنستے ہوئے باہر آئیں۔

بیوی دروازہ بند کرکے بستر پر آئی اور میرے پاس لیٹ گئی۔

تھوڑی خاموش رہنے کے بعد ، مائو نے مجھے بتایا کہ اب آپ کو کیا پریشانی ہے؟

میری سمجھ میں نہیں آتا کہ کیا کہوں۔ میں خاموش ہوں۔

اچانک مکھی اٹھ گئی ، ایک ہاتھ میرے پاس رکھ دیا ، سویا ہوا لیٹا اور اپنے چہرے کو میرے منہ سے قریب رکھتے ہوئے کہا ، تمہارے درمیان کیا قصہ ہے؟

کیا آپ مجھے اپنی بیوی کے طور پر قبول نہیں کرسکتے؟

یا تم کسی سے محبت کرتے ہو اگر آپ ایسا کہتے ہیں تو ، کوئی حرج نہیں ہے۔

میں اس معاملے میں دوست کی طرح آپ کی مدد کروں گا۔

بس مجھے اپنے لوگوں کی طرح سب کچھ بتاؤ۔

میں نے کچھ دیر مکھی کی طرف دیکھا اور کہا ...

- میں ایک محبت کرتا ہوں.

میں اس کے بغیر کسی سے شادی کا تصور بھی نہیں کرسکتا۔

میری باتیں سن کر ماؤ کا خوبصورت چہرہ کالا ہوگیا۔

-بالکل ٹھیک. اگر آپ اس کے پاس واپس جائیں گے تو کیا وہ اب آپ کو قبول کرے گا؟

-جی ہاں. لیکن تم؟ آپ کو کیا ہو گا؟ (میں زندگی میں آپ کی مایا کو کبھی نہیں بھولوں گا)

- ہا ہا ہا ... میرے ساتھ پھر کیا ہوگا؟ جو کچھ نصیب میں ہوگا وہی ہوگا۔

اب تم سو جاؤ۔ میں اس معاملے میں آپ کی مدد کروں گا۔

یہ کہتے ہوئے ، ماؤ زیورات کی ساڑھی اتار رہا ہے (یہ کہتے ہوئے کہ وہ کسی ایسی بیوی سے پیار نہیں کرسکتا جو آجکل ایک بڑا مجرم لگتا ہے)۔

میں بہت درد کے ساتھ دوسری طرف چہرہ لیٹ گیا۔

مائو نے تھوڑا سا مجھ پر ہاتھ رکھا۔

- برا نہیں ماننا۔

میں اپنی چھوٹی بہنوں کو اس طرح گلے لگایا کرتا تھا اور سوتا تھا۔ یہ ایک عادت بن گئی ہے۔

اچانک میں آدھی رات کو کسی کی سسک و پکار کی آواز پر اٹھا۔

میں نے دیکھا اور دیکھا کہ میری بیوی میرے ساتھ نہیں ہے !!

میں نے چھلانگ لگائی اور دیکھا کہ بچی فرش پر پڑی ہے ، نماز پڑھ رہی ہے۔

یہ منظر دیکھ کر ، میں ایک انجان فریب میں پڑ گیا۔

اسے روتا دیکھ کر میرے سینے میں پریشانی کے نام سے ایک طوفان اڑا رہا ہے۔

کیا میں کچھ غلط کررہا ہوں؟

اس معصوم بچی کا کیا بگاڑا ہے؟

اس نے کبھی مجھے اس سے شادی کرنے کو نہیں کہا۔

اس نے مجھ سے اس سے شادی کرنے پر مجبور نہیں کیا۔

سب کی طرح ، وہ بھی اپنے شوہر کی محبت حاصل کرنے کی امید کر رہی ہے۔

کیا میں اس امید کو برباد نہیں کر رہا ہوں؟

8
$ 0.00
Avatar for Shumihasna
3 years ago

Comments

রাসূল (সাঃ) বলেছেনঃ “হাজরে আসওয়াদ জান্নাত থেকে অবতীর্ণ হয়েছে। তখন তা দুধের চেয়েও সাদা ছিল। পরবর্তীতে আদম সন্তানের পাপ তাকে কালো করে দিয়েছে”

                ------ [তিরমিযী ৮৭৭] -----
$ 0.00
3 years ago

সব মানুষেই ✌✌✌✌প্রেমেপড়ে কেউ প্রকাশ👍👍👍 করে কেউ লুকিয়ে ✌✌❤রাখে প্রেম ভালোবাসা👉👉👉 থেকে এ জখতে কেউই দূরে থাকতে🖐🖐🖐 পারে না👎

$ 0.00
3 years ago

Nice and Good post

$ 0.00
3 years ago

Informalities article.. Thank you

$ 0.00
3 years ago

Nice and good article

$ 0.00
3 years ago

Good written

$ 0.00
3 years ago

Nice article

$ 0.00
3 years ago

Great platform great article

$ 0.00
3 years ago

Good information dear

$ 0.00
3 years ago

Information very nice

$ 0.00
3 years ago

Magnificient article dear

$ 0.00
3 years ago

Nice

$ 0.00
3 years ago