Nasmiješim se suzama kad čujem riječi svoje sestre, a moja sestra se stalno smiješi kad

2 12
Avatar for Sayeemaislam
3 years ago

#Brat sestra

~ Pa brate, koliko košta kutija cigareta Benson?

--Šta !! Zašto želite znati cijenu ovih loših stvari? Pljusnuću zube jednim šamarom.

~ Zapravo, brate, ne kažem ti da pušiš cigarete, ali danas ću otići oprati ti odjeću i reći samo svojoj majci da sam u džepu tvojih hlača pronašao paket cigareta i upaljač.

Nakon što sam to čuo iz usta Jannata (moje mlađe sestre), lice mi se jako osušilo. Izvadio sam novčanik iz džepa i izvadio novu blistavu novčanicu od 500 rupija, pružio ga sestri i rekao,

- Novac moje srećne sestre Tušani još nije primljen. Obećavam da ću za sada zadržati 500 rupija. Ostatak novca dat ću vam čim dobijem Tušanijev novac.

Sestra me pogledala i sa slatkim osmijehom rekla:

Nemojte osramotiti ovu malu sestru tražeći ostatak tog uglednog nećaka. Ako platite manje od 1000 rupija, slušajte, rekao sam vam da će s vama danas započeti treći svjetski rat u našoj porodici.

Nakon što sam čuo ovu slatku rečenicu vaše sestre, predao sam svojoj novčanici posljednju notu od 500 kuna iz novčanika i počeo u mislima Allahu govoriti, koji je grijeh što mi je Allah dao takvu sestru na čelo, bila ona sestra ili ne? Pljačka bratu teško stečeni novac.

Idem na tržište s torbom u ruci s bolom zbog gubitka 1000 rupija ujutro i u mislima razmišljam da za sada moram ukrasti nešto novca s ovog tržišta i voditi vlastite troškove.

Došao sam na pijacu i rekao majci,

- Mama ne može ništa drugo kupiti sa pijace,

Reći ću s tržišnom torbom u ruci,

~ Zašto se šta dogodilo?

Zatim sam se namrštio i rekao s frustriranim izrazom lica,

- I ne govori majko, govedina je 600 rupija po kg, a Khasi meso 1000 rupija. Pa šta još mogu učiniti? Došao sam s 1 kg krave i 1 kg Khasi mesa, a da nisam vidio način.

Mama kao da mi je vjerovala. Ne rekavši ništa, otišao je u kuhinju s tržnicom, a ja sam s radošću u mislima došao u svoju sobu i počeo razmišljati ležeći, hajde da uzmemo barem novac za troškove ruku.

Nakon nekog vremena došla je moja draga mala sestra i rekla,

~ Brate, jesi li vidio današnji časopis?

Zatim sam zatrubio i kopirao dijalog heroja Mithuna Chakrabortyja i rekao,

- Piyas ne gleda vijesti, ne čita vijesti, stvara vijesti.

Sestra se ponovo nasmiješila i rekla,

~ U stvari, na Kawran Bazaaru, napisanom velikim slovima na stranici novina Bhaiya, govedina iznosi 450 rupija, a meso Khasi 750 rupija po kg. A ako ovu vijest date svojoj majci, recite mi šta će biti s vama?

Molio sam sestru poput lopova,

- Sestro, znaš da vodim ljubav. A na sadašnjem tržištu samo nezaposleni dječaci razumiju koliko je teško odgojiti djevojku. Molim te sestro, zadrži novac kod mene.

~ Šta drugo raditi. Ti si moj veliki brat. Dajte mi 300 rupija, a ako ne i 400 rupija, odlazite.

Dao sam 300 rupija svojoj sestri, iako nisam htio. I počeo sam u mislima reći da su moji roditelji mogli držati pakao umjesto njenog imena.

Tog sam dana došao kući i rekao sestri,

- Jannat mi je dao da pojedem nešto. Otići ću na jedno mjesto nakon jela.

Moja sestra je počela ljutito vikati,

Ne možete jesti vlastitu hranu? Osećam li se kao tvoja devojka sa posla? Sve vrijeme samo kažem da radim.

Došao sam u svoju sobu ne rekavši ništa. Shvatio sam da je moju sestru majka možda izgrdila, pa je ljuta. Odjednom sam primijetio narančastu notu na krevetu i rekla je:

- * Brat ispred male garderobe

Koji- *

Kad sam prišao prednjem dijelu garderobe, vidio sam žutu notu s riječima:

- * Otvorite ladicu broj 3 bratske garderobe malo- *

Otvorio sam ladicu broj 3 u ormaru i vidio malu kutiju na kojoj je bila ispisana crvena nota,

- * Otvori kutiju * ​​-

Otvorio sam kutiju i vidio ključ i zelenu ceduljicu. Bilješke,

- * Brate, idi na mali trijem * -

Došao sam do verande i vidio žutu kovertu koja visi sa koncem.

Otvorio sam žutu kovertu i vidio plavu ceduljicu s riječima:

* - Sretan rođendan brate.

Sav novac koji ste do sada uzeli odavde, sav novac od moje stipendije i ostatak novca od mame, kupio sam nešto za vas. Pogledajte dolje * -

Spustio sam pogled i vidio da je moja sestra kupila crveni bicikl po mom izboru.

Ne znam šta mi se dogodilo. Nesvjesno su mi suze neprestano padale iz očiju.

Osvrnuo sam se i vidio svoju sestru kako stoji tamo. Sestra mi je rekla s kapljicom vode krajičkom oka,

~ Ovo je stanodavac koji me spasio jedući hranu. Imate besplatnu radnu djevojku. I hej, ne držite stražnje sjedalo bicikla samo za svoju djevojku, ponekad ćete zadržati malo mjesta za ovu sestru.

Nasmiješim se suzama kad čujem riječi svoje sestre, a moja sestra se stalno smiješi kad vidi moje stanje ..

(Završeno)

Napisao T.Hussain (MokonState)

3
$ 0.19
$ 0.19 from @TheRandomRewarder
Avatar for Sayeemaislam
3 years ago

Comments

Nice

$ 0.00
3 years ago

Nice post

$ 0.00
3 years ago