Salut prieteni!

0 11
Avatar for Radu
Written by
1 year ago
Topics: Life, News

Scriu acest prim articol aici in aceasta comunitate de romana unde ne putem intelege fara a ne fi teama de greselile de scriere in engleza! Eu sunt Radu , am cont pe acest site de cateva saptamani in urma dar nu am scris inca nimic important.

Sunt o persoana sociabila si ma adaptez foarte repede la conditiile din orice comunitate. Am 19 ani si sunt student la agronomei .

Nu cred ca o sa scriu prea multe in acest articol, sunt asteptat la un gratar cu prietenii ,dar urmatoarele cu siguranta vor fi mai lungi.

Cu speranta ca aveti un sfarsit de saptamana cum vi-l doriti va urez si eu tot binele din lume si aveti grija de voi!

pozele sunt de pe pixabay si nu incalca drepturile de autor!

1
$ 0.00
Avatar for Radu
Written by
1 year ago
Topics: Life, News

Comments