Good heart

0 14
Avatar for Maishe
Written by
1 year ago

Theresa Colinares ,69 years old, healthy pa kaayo ang panglawas, malipayun ,labaw sa tanan maayu kaayu og kasing2x. Nag kita rapud mi dre sa Sanitarium medical hospital valencia city :(

Samtang ga lingkod lingkod koh dre sa gawas iya kong gi doolan abi nakog naa pud cya pasyente wa man deay iya raman deay gi ubanan ilahang silingan nga galisod nag ginhawa. Salute kaayu sa imo madam dli nimo ig unsa apan cya gapangunay og asikaso iyahang gina panghilot ang pasyenti, gawas pah neana gi tagaan nya oh cash:)

Ingon cya sa akoa mag lig on daw ko sa mga pagsulay. Hehehe grabi maka dasig baip!

Iya ko gipakaon sa karenderya , pancit ra ako gi order kay maolaw sad tah, gipapili pako nya og mga sud-an og drinks, ana koh tubig lang kay maolaw napud tah, gipalitan nya akong anak og mga suman, iya pa unta ko palitan og mga fruits para daw sa ako mama. Nibalibad najud koh, kay mura napud kog badyaw kong ako pang dawatun.

Pag uli nya nag ampo siya sa kaayuhan sa akong inahan , naa cyay gikumot nga gibutang sa akong kamot, sempre kabalo ko kwarta akong gisulod sa iyang bulsa ana koh ok na nga iya mi gipakaon, iyang gibalik og gipugos nga akong kwaon kay dli daw lalim ning naa sa hospital.

Nakahilak gud intawun koh, nagpasalamat koh sa Ginoo nga naapay ingun ani nga mga tao:(

1
$ 0.00
Avatar for Maishe
Written by
1 year ago

Comments