Ang akong paskong walang wala

6 17
Avatar for Lyn2x
Written by
2 years ago

Lisud kaayo mag article og english. Kay. Mabuang akong utok og translate. Mao ako english gabali bali na. Anyway mag article nalang kog binisaya. So problema nanas dili kasabot. Bala mo jah hahahhaha. Basta ako mag article for fun. Kay wa man koy lingaw, so e article nalang nku basin mo milagro pansinon kong random rewarder.

Among pasko ron is walang-wala gyud, pait sa tanang pait. Wa ko kabalo kung asa ba ko mangalap og kwarta para sa akong health, sa among pang adlaw adlaw nga expenses, og pambayad sa mga bills. Struggle kaayo akong utok rong panahona. Mabuang na ako utok sa left and right nga problema. Kaingun gud ko nga kanus-a kaha ko makapahulay nga wa nakoy bation nga problema og sakit. Mopay ang 2021 is the year of killing human.

Sa akong mga palibot wa ko kasabot kung okay paba ang kalibutan. Nabalaka ko para sa akong mga anak. Mao ng maski galuya nku kinahanglan gyapon ko maningkamot bahalag tag piso piso lang ako makuha kada adlaw,okay ra nku. Pero ang mas pait nga sa imong pag paningkamot nagkasakit na og wa nagyuy maski piso makuha sa online. Dugangan pag demalason kas daghan butang. Grabe nakaluya uy. Wa mo sa ako sitwasyon mao moingun ramog daaghan man paagi. Oo daghan paagi pero daghan conflict! Gets ba!?. May man mo in ana mo ka hustler mag article. Dawbi ako nga high school graduate ra og low IQ. Kaminusan nalang.

Akong pasko perti gyud ka way lami. Kay mao ni ang pasko nga wa nkoy mama. Magsugod nasab tulo akong luha ani. 26 pako maong murag di pa kadawat ako kaugalingon nga ulila na diay mi. Ako na ang nahimong mama sa akong mga manghud. Tas akong mga manghud di man lang kabalo motabang nku og sa uban butang. Kaingun ko ako mas siguroy ikaduhang mopas-ag krus sa akong mama. Pait sa tanang pait gyud promise.

Lisud mag explain sa tanan kay dili mani liham para mag MMK ko diri. Ang ako lang is mashare gamay akong kahimtang ron kung unsa. Og ginatest rapud nku kung maski pag mag binisaya pansinon ba gihapon sa robot akong article.

Basta among pasko ron way ayo og sad. Ginoo nagyuy bahala nku og sa tanan nku problema. Kapoy baya gyud sa tinood lang. Pero lagi wa pa ma accomplish akong mga 90% nga mission. Maong lisud pa mo give up aning kalibutana nga halos wa pa nku na accomplish nga mission nga gihatag sa Ginoo sa akoa.

Kana lang og manghinaut kong malipayon inyong pagsaulog sa pasko og sa pag sugat sa bag-ong tuig.

Sponsors of Lyn2x
empty
empty
empty

2
$ 1.03
$ 0.98 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Lyn2x
empty
empty
empty
Avatar for Lyn2x
Written by
2 years ago

Comments