Gradina mea!

0 17
Avatar for Lorso
Written by
2 years ago
Topics: Garden, Life
Trandafiri din grădină! Bine v-am regăsit aici, sănătoși și cu chef de viata!Știți majoritatea ca natura ocupa un loc important în ceea ce privește viața! De mulți ani mi-am dorit sa am un loc al meu, o bucata de pământ, pentru ca de la 7 ani locuiesc la bloc, dar se pare ca am chemarea asta!Spuneam ca mi-am dorit de mult timp și anul trecut am reușit sa cumpăr 1000 de metri pătrați! Nu a fost ușor, i-am cumpărat exact atunci când toate lumea se gândea cum sa economisească banii atunci când a venit pandemia! Astăzi sunt mai fericit ca am eu și familia mea un loc unde sa ne petrecem timpul liber la aer curat! Muncim sa îmbunătățim locul! Am plantat circa 30 și ceva de copaci, foarte multe flori dar am făcut și o gradina de legume! Într-adevăr suntem începători dar suntem deschiși sa învățăm! Ne-am bucurat enorm atunci când am văzut primii muguri, primele frunzulițe, când am cules prima ridiche și asa mai departe!Era munca noastră pe care am făcut-o cu plăcere și asta e o satisfacție maxima!Cred cu tărie ca omul are nevoie de spațiu în natura! Prea mult stam închiși în betoane și respiram aer poluat!Chiar și acum când va scriu aștept sa se trezească toți sa ne pregătim și sa plecam la curte! Am descoperit acest loc minunat și aici ma refer la Read. Cash și Noise. Cash unde putem vorbi și cunoaște mult mai bine!Va doresc sa aveți parte de zile frumoase și bucurii cu familia și prietenii! Doamne ajuta și mulțumesc mult!

0
$ 0.00
Avatar for Lorso
Written by
2 years ago
Topics: Garden, Life

Comments