Consumul de medicamente!

0 26
Avatar for Lorso
Written by
2 years ago

Salut!

Astăzi vreau sa vorbim puțin despre consumul de medicamente cumparate cu sau fără rețete!

De când apropea toată lumea are acces la internet se pare ca numărul ,, medicilor,, sa înmulțit amețitor! În afara faptului ca fiecare dintre noi cautam pe internet diferite soluții la problemele noastre de sănătate sa nu cumva sa ai spui unei rude sau unui prieten ca te doare ceva! Imediat îți prescrie o rețetă! Bineînțeles fiecare cu rețeta lui! Cred totuși ca luam extrem de multe medicamente în ziua de astăzi! Dar problema ceea mai mare, care pe mine personal ma deranjează este colaborarea medicilor cu farmaciile și cabinetele particulare!

Acum vreo câțiva ani am fost cu fata în spital și am descoperit ca are un virus destul de puternic! Sa va spun drept nu medicul care o consulta și a luat-o în primire a descoperit despre ce este vorba! Norocul meu a făcut ca o cunoșteam pe șefa laboratorului de analize și aceasta fiind datoare la mine ia luat sânge și la trimis la laboratoarele mai performante din capitală! Asa am descoperit acel virus și implicit tratamentul ce trebuia sa îl ia! Când fata a început sa se simtă mai bine, doctorița care se ocupa de ea ma cheamă în cabinet și îmi prescrie o rețetă mare care nu avea nici cea mai mica legătură cu ce ai trebuia fetei și extrem de scumpa! Aproape ma obliga sa merg la aceea farmacie! Știți de ce nu? Medici au comisioane destul de mari de la farmacii! A urmat bineînțeles o cearta eu bazându-mă pe rezultate și pe sfaturile prietenei mele, șefa de laborator și sfaturile primite din capitală! A fost penibil și nu prima și nici ultima data! Îmi permit sa numesc acest lucru pe care medici și farmaciile, bineînțeles spitale se sub înțelege o mare Mafie a medicamentelor!

Sunt sigur ca și voi a-ți trecut prin astfel de momente! Din păcate asta e România!

Doamne-ajută!

2
$ 0.05
$ 0.05 from @Bloghound

Comments