Savaş

0 5
Avatar for Komaa
Written by
3 years ago

WP] Tüm İnsanların doğdukları bir Kılıcı vardır, Her yıl doğum gününüzde kılıcınız daha detaylı ve güçlü hale gelir. Bir Silahla doğdunuz.

******

Derin nefes aldım, bir daha böyle nefes almamın çok uzun zaman alacağını bildiğim gibi benzer bir şekilde nefes aldım. Bir adım önde olmaya çalışırken onun yaklaştığını hissediyordum.

Ama bunu çok hızlı anlatıyorum. Hikayemi takip etmekte zorlanmalısın. Başa geri dönelim.

Her insan bu dünyaya geldiğinde bir kılıçla doğar. Daha çok bıçak gibi. Küçük bir kılıfa sokulmuş ve rahme alınmış, daima plasenta ile birlikte çıkarılır.

Her yıl, bir kişinin doğum gününün gece yarısı vuruşunda, kılıç ortadan kaybolur ve yükseltilmiş bir versiyonu ortaya çıkar: hala aynı yeteneklere sahip, ancak daha uzun, daha kavisli veya yeni bir estetik veya kullanışlı özelliğe sahip.

Tarihte tanıdığımız en popüler savaşçılar, aşağıdaki gibi bıçaklı silahlar kullandı:

Ölüm ve dev tırpanı. Lucifer ve düşmüş bir melek olan Megara arasındaki birliktelikten doğdu. Bu en kutsal olmayan birlik, korkunç bir çehresi olan bir figür ve kötülüğün ruhlarını kesip mühürleyen efsanevi bir tırpana yol açtı ve bıçak içinde cehennem gibi bir sonsuzluk içinde acı çekmelerine izin verdi.

Kral David ve efsanevi kılıcı. Kılıcı, bir düşmanın vücuduyla her temas kurduğunda müzikal bir yankı yaratarak adamlarına moral veren ve tüm savaşlarını kazanmalarına yardımcı olan bir titreşim yarattı.

Arthur ve efsanevi Excalibur - olağanüstü bir silah. Kılıcı, öldürdüğü herkesin dövüş ruhunu emdi ve ona yüksek yetenekler verdi. Başını bir kayaya çarpıp ruhu için ölümle güreşmek zorunda kaldıktan sonra Ölüm'den yazılır.

Herkül ve siper bıçakları. İnsanlar her zaman, Zeus'un kendi şimşek ile güçlendirilen demirhaneyle, Sikloplar tarafından dövüldüğü söylenen Herkül'ün bıçaklarının hikayesini anlattı. Herkül yumruklarının ekstra bir kesme etkisine sahip olduğu ve a = dağı ikiye bölebileceği söylendi.

Edo'nun kılıç ustası Ken ve aynı anda kesip yakan Katanası, düşmanlarına eylemlerinin suçluluğunu ve başkalarına verdiklerinde acıyı hissettiriyordu.

Bunlar efsanevi insanlardı. Tabii ki herkesin harika bir bıçağı yok. Ama benim durumumda ailem şok oldu.

2110'du ve ben lanet bir silahla doğdum.

Küçük bir tabancaydı.

İnsanlar serseri tabancayla doğan küçük çocuğu görmek için evimize akın ettiler ve ebeveynlerime bununla asla bir şey yapamayacağımı söyledi.

Ebeveynleri efsanevi savaşçılardı: annemin kanatlı yelpazeı kuzey rüzgarlarını taşıdı ve bu işte fırlattığında, dairesel bir yörüngede kafaları kesip ellerine geri dönene kadar bir saat boyunca düz uçabiliyordu.

Babamın kılıcı doğunun rüzgar taşıdı ve onu kesmede, evrenin dokusunu kesebilecek daha büyük bir keskin hava dalgası gönderdi. Bazıları, onun bıçaklarını mükemmel bir içinde uyum olabilirsa, zaman-uzay süreklili dokusunu yırtabileceklerini ve zamanda yolculuk yapabileceklerini söyledi.

Hiç denemediler.

Yani büyümem gereken şey bu aileydi. Annemle babam yine de beni sevmeye çalıştı ama bizim nihai bıçak üçlüsü olamayacağımız kafasına ayıramayacaklarını biliyordum. Ama o silahla olsa bir kahraman olacağıma karar verdim.

Amacım kusursuz olana kadar çalıştım. 3 saniyeden daha kısa sürede kılıfını çıkarabilir, ateş edebilir ve yeniden sarabilirim.

Defada üzerinde sekizde işaretli tuttum.

Ve 11 yaşıma bastığımda, silahın icinde ustalaştığımı keşfettim. Doğal enerjiyi emdi: güneş, rüzgar ve ses ve onu özel mermiler oluşturmak için kelimeler - temelde küçük enerji ışınları.

13 yaşımdayken, şaşırtıcı bir kavurma yetisi orta büyüklükte ateş toplarını vurabiliyordu.

17 yaşımdayken, ışınlar daha çok füzeye benziyordu, aynı hasarı veriyordu, ancak şimdi büyük bir güç kaybı olmadan uzak mesafelere gidebiliyorlardı.

22 yaşımdayken, ışınlar artık ısıyı yayan ve verilen hasarı artıran ekstra bir şok dalgası etkisine sahipti. Şimdiye kadar hesaba katılması gereken bir güç olarak biliniyordum

23 yaşında, silahtan gelen enerjinin% 25'ini emebileceğimi keşfettim, böylece azaldığımda beni yeniden dolduruyordum.

Tabii ben büyüdükçe silah değişti. Tabancadan çift namluluya, Dane tabancasına, saldırı tüfeğine, ikiz hafif makineli tüfeklere ve şimdi mini roketatar. Taşıması ağırdı ama ağırlığa değdi.

Peki tüm bunlar önemli? Çünkü insanlar kılıçlara ve güce takıntılı hale geldi. Herkes dünyaya hükmetmek ve kılıcının diğerlerine üstün kılmak istiyordu. Sonunda kanlı bir anlaşma yapılana kadar kanlı kıtalararası savaşlar patlak verdi.

Barış bir seçenek değildi.

Onun 30 yılda bir, bir kıtadan hangi savaşçının önümüzdeki 30 yıl boyunca dünyayı yöneteceğini belirlemek için bir dönüş yapacak. 18-25 yaşlara açıktı ve 23 yaşındaydım.

Ailem beni cesaretimi kanıtlama bir yolu gönderdiler. Bu konuyla rekabet etmek istemedim ama babam yarışarak kazandı. O hükümdardı. Kazanırsam, bir kıtanın turnuvayı üst üste iki kez ilk kez kazanması olurdu.

Ormanda bir kedi = ve fare oyunu oynadığımız için tüm bu yutturmaca artık ölmüştü.

Sadece ikimiz kalmıştık - Razaq ve I. Razaq'ın Storm adında bir baltası vardı. Yere düşğünde depremlere neden olabilirdi ve havada vızıldarken gök gürültüsü gibi kükredi. Afrika'lıydı.

"Dışarı çık, Luke!" etrafına çığlık attı. Ağacın tepesine tünemiştim, sesin bilmiyordum ama beni fark etmediğini biliyordum.

Yetenekli bir takipçiydi, bu yüzden dikkatsizce nefes alsaydım, ölü bir adam olurdum.

Tükendi bu yüzden gece yarısını bekliyordum. Ertesi gün doğum günümdü ve yeni güncellemeenin iyi bir şey düşün umuyordum. Razaq'ın nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu, bu yüzden onu yakalayamayacağımı ve konumumun tehlikeye atılacağını bilerek ateş etmek aptalcaydı.

Yükseltmemi beklemek zorunda kaldım. Güzel bir şey olması için dua ettim.

23:58.

Razaq hala sessizdi. Ağaca tünemişken saati seyrederken gergindim, nefesimi sığlaştırıyor ve çok yaklaşan mambaları bıçaklıyordum.

ÖĞLEDEN SONRA 12:00. Silahım hemen kayboldu.

Beş dakika sonra hiçbir şey. Silahımın alınmasını almak için cezalandırılıyor muydum? Yoksa o muydu ...

Ani bir sessiz uğultu beni rahatsız etti. Yaklaşan iu [, üç patlayıcıya benzeyen küçük bir drondu. Ona baktım ve gördüm, dönüyor ve bir şeye odaklanmaya çalışıyordum.

İzleyicilere röle için eylemi izlemek için kullanılan bir drone düşündüm, ama sonra bir şey fark ettim. İkinci görüş gözleriminkinden ziyade beynime aktarıldığım tısladı.

Bu ikinci çalılara dalmadan önce gizlice yürüyen Razaq'ı görebiliyordum. Görüntü hızla bir termal tarayıcıya dönüştü ve burçların içinde çömelen kalçayı görebiliyordum.

Bu drone yükseltmeydi! Başka bir görüş alanı sözlü ve bana iletmeye devam bağımsız olarak izleyebildi. Sanki bir kontrol odasındaymışım, farklı kameralarından gelen izliyordum.

TRazaq'ın tam olarak nerede olduğunu bilerek ağaçtan aşağı atladım.

Hemen dışarı çıktı ve benimle yüz yüze geldi.

"Bende ... silahın nerede?" çılgınca sordu.

Gülümsedim.

"Bugün benim doğum günüm."

Yüzünde gölge oluştuğunda, yukarı baktı ve dronu gördü.

"Oh Chri ..." diye bağırdı, ama artık çok geçti.

"Ölmek!" Makine ona defalarca ateş yakalamakta çığlık attım.

Yakında öldü ve baltası soldu. Önümüzdeki 30 yıl için ben yönetecektim.

-1
$ 0.00
Avatar for Komaa
Written by
3 years ago

Comments