Orc begyndte at krølle. Hun skriger af smerte. Da han stadig hørte Shantanus ord, brølede

1 15
Avatar for Jannath231
3 years ago

Samira kom til Anura. Anu græd med bøjet hoved som før; Samira nærmede sig og lagde sin hånd på hovedet.

Pludselig stoppede lyden af ​​Anuras gråd, så snart hun rørte ved hovedet. Han løftede hovedet let og så på Samira.

Samira bøjede sig ind og spurgte med en overrasket stemme: "Miss Anu, hvad skete der pludselig med dig?"

Jeg forstår ikke, hvad Anu vil sige. Han føler smerter inde i brystet og tænker bare på, hvad der skete for et stykke tid siden. Desuden bemærkede han ikke så længe, ​​at der var mange flere mennesker i rummet. Mamun var så chokeret over at høre ordene på hans ansigt, at han mistede sin forståelse i nogen tid. Han glemte sin stilling og reagerede. Anu rejste sig ude af stand til at svare og stirrede på Samira med ligeglade øjne. Hans øjne vandrer stadig.

Samira slap ud og sagde: "Se Anu, fortæl mig, hvis der er et problem. Jeg prøver at løse det."

Med lav stemme sagde Anu med en tårefuld stemme: "Kan jeg få orlov i dette øjeblik, frue? Bare for denne gang, tak."

Samira sagde, "Hun kan gives. Men jeg vil ikke lade dig være alene i denne situation. Jeg forstår, at der er et stort problem. Derfor vil jeg ringe til din far, og han vil komme og møde mig og tage dig væk."

Tør dine øjne af med dine hænder. Lys sukkede og sagde: "Der er ikke behov for nogen, frue. Jeg kan gå alene."

"Nej, Anu. I så fald kører jeg dig hjem i min bil. Du arbejder på vores kontor, hvilket betyder, at du er ansvarlig for dette kontor. Så hvis der er fare, vil din familie først komme til os. Så jeg er forsigtig, inden der sker et uheld."

Anu sagde ikke noget. Da han indså, at der ikke ville være nogen fortjeneste i dette øjeblik, satte han sig igen i sin stol. Lænende fremad hvilede hans hænder på panden.

Samira sagde igen: "Hvor er din mobil?"

Intet svar kom fra Anuras mund igen. Men Abir kom pludselig frem. Han stod så langt væk og så scenen; Så snart spørgsmålet om mobil kom op, hentede han mobilen fra gulvet og kom frem. Batteriet blev afbrudt. Han tændte batteriet og tændte mobilen og rakte det til Samira. Han sagde: "Ved du en af ​​fordelene ved disse små mobiltelefoner, frue?

Samira tog mobilen fra Abirs hånd og sagde i en truende tone: "Hold kæft Abir."

Abir blev tavs. Samira sad i stolen ved siden af ​​Anura med let hår og råbte blidt "Anu."

Anu kiggede til siden, tørrede øjnene og ansigtet med håndfladen; Men han sagde ikke et ord.

Samira sagde igen: "Skal jeg ringe til din far?"

Nysgerrig og stirrede på Samira med store øjne og sagde Anu: "Nej, tak."

"Derefter?" Samira rynkede overrasket på panden.

Anu tænkte et par sekunder og løftede hånden og sagde: "Dag." Så snart Samira gav sin mobil, tog hun et nummer ud af listen over nukleare kontrakter og ringede. Så snart han modtog det fra Opash, sagde han med lav stemme: "Kan du komme til kontoret en gang? Hvor arbejder jeg?"

En maskulin hals svømmede fra siden. Sagde: "Hvorfor, er der et problem?"

Anu stønnede og sagde: "Kom, kom en gang."

"Okay."

Anu faldt telefonen fra øret. Han lagde begge hænder på bordet foran sig og begyndte at blæse ved tanken om Orc.

Samira sagde: "Er det okay, Anu? Hvis der er et problem her, kan du gå og sidde på mit værelse."

Anu sagde, "Jeg har det godt her. Vær ikke så optaget."

"Højre?"

Anu rystede på hovedet.

Samira rejste sig fra sin stol og så på Abir og sagde: "Lad mig vide, når manden i hans hus kommer. Og lad ingen nu genere ham. Lad ham være alene et stykke tid."

Abir sagde, "Ja frue."

Så snart Samira forlod, instruerede Abir alle i sit team til at arbejde og satte sig i den tomme stol ved siden af ​​Anura. Efter at have været tavs et stykke tid sagde han: "Hvor mange mobiltelefoner har du brudt før?"

Anu udbrød et suk af irritation og vendte sit ansigt væk. Han knuste tænderne og sagde til sig selv: "Denne mand begynder at spørge igen. Ups! Hvilket rod fik jeg. Mamun misforstod, mens min far misforstod Mamun igen. Og i mellemtiden er jeg hjælpeløs."

Da Anu vendte sit ansigt væk, krøllede Abir læberne og lavede en svag lyd med en latter. Han sagde: "Der har helt sikkert været en skænderi med den fremtidige brudgom. Derfor sagde jeg, at hvis jeg snakker lidt, har jeg ikke noget imod det. At tale er også et job."

Anu kiggede på Abir og sagde med en hård stemme: "Du skal gå venligst. Lad mig være lidt alene."

Abir trak på skuldrene og sagde: "Du kan blive alene. Men hvis jeg har brug for hjælp, kan du fortælle mig det. Det ser ud til, at du er lidt for speciel for fru; hun løb væk, da hun fik nyheden."

Engang kiggede Anu på situationen omkring ham. Han så på Abir igen og hviskede: "Vil du virkelig hjælpe?"

"Sig det."

Anu sænkede stemmen yderligere og sagde: "Jeg vil dræbe nogen nu. Det er problemet for ham. Hvis jeg ikke dræber ham, har jeg ikke fred."

Abirs blik blev skarpt, da han hørte Anuras ord. Sagde med en meget seriøs stemme: "Vil du virkelig dræbe? Brug for et frimærke?"

Anu sagde med en trang stemme: "Vil der være noget på frimærket?"

"Så en stor kniv. Eller en pistol. I dag er alt let tilgængeligt."

Anu rejste sig op og sagde vredt: "Gå ud."

"Hvad?"

"Jeg sagde, kom ud." Råbte Anu.

Abirs ansigt er helt forsvundet. Han slugte og sagde: "Forstår du, hvad jeg siger? Jeg er din senior."

Anu sagde om sine tænder og sagde: "Hvis du ikke tager af sted i øjeblikket, gemmer jeg dit job og går."

Abir rejste sig og mumlede: "Okay, jeg går. Men jeg hørte ikke din trussel. Fru bad mig om at lade dig være alene, så."

Efter Abir forlod roede Anu sig ned og begyndte at tænke over sagen Det ville være bedre at gå direkte til Mamun i dette øjeblik, hvis der sker en hændelse. Desuden gjorde Mamun også en stor trussel. Anu ved ikke, hvad han skal gøre; Alligevel er han bange.

131.

En halv time senere kom Shantanu. Han kom og så Anu sidde stille. Hår, hijab, alt tilfældigt. Udseendet er ødelagt. Shantanu var ængstelig og nærmede sig Anura og lagde hånden på hendes skulder og sagde: "Hvad skete der med Anu?"

Anu så på Shantanu på en svag måde og blinkede øjnene et par gange. Så sagde han med en rolig stemme: "Det er et stort problem. Jeg tror, ​​du kan hjælpe mig lige nu."

"Ja, det er rigtigt. Men hvad skete der?"

Anu rejste sig og sagde: "Kom med mig."

Anu begyndte at gå. Shantanu blev ængstelig og begyndte at følge Anu. Hans angst vokser. Forstå, at der er sket noget forfærdeligt.

Anu kom til en åben veranda. Denne veranda på anden sal. Shantanu stod foran Anura. Bare stirrede på det spørgende blik.

Anu kiggede en gang på Shantanus ansigt. Han lagde hænderne på hofterne og så væk igen og sagde: "Taler du om orker?"

Shantanu løftede et par øjenbryn og sagde: "Den, du talte om ægteskab med en gang med."

"Ja." Svarede Anu hårdt.

Shantanu sagde: "Men hvorfor kommer hans emne her? Det er allerede slut. Dit ægteskab er med Mamun."

Anu sniffede og sagde: "Den ork er årsagen til alle problemer. En mand skyndte sig og skabte så mange problemer i mit liv. Tænk bare på, hvor vred jeg er i øjeblikket."

"Hvad er der i vejen? Alt går godt. Du og Mamun gifter sig med hinanden. Alle er enige."

"Alt var i orden indtil i går. Men i dag er alt tilfældigt. Også det for denne flyvende ork, der sidder på tværs. Når en djævel ved en fejltagelse er født i to troendes hus, hvor forfærdeligt den djævel kan være, denne ork. Det virkelige bevis på dette er, at han sagde en masse vrøvl i navnet Mamun til sin far. Han sagde også en masse dårlige ting i navnet på Mamuns søster. Faderen sagde det samme til Mamun igen. Han blev ikke vred på min far. Men han ringede til mig og bad mig om ikke at prøve at kommunikere mere. Fordi han ikke ønsker, at denne sag skal gå videre. Hans søster har lidt meget. Og alt dette er sket for den ork. "

Anu trak håret med hænderne bag på hovedet og afgav en svag lyd. Ved at trykke på læberne sagde han: "Forsøgte du ikke at overbevise Mamun?"

Han lagde hånden på rækværket, tyggede kernen og sagde: "Jeg ville forklare, men Mamun forsøgte ikke at forstå. Jeg forstår ikke, hvad jeg skal gøre nu. Men jeg vil ikke give slip på den ork. Jeg vil dræbe ham."

"Vil drab løse problemet?"

Anu råbte: "Jeg ved det ikke. Men jeg vil ikke lade ham gå. Han har gjort alt for mig."

Shantanu kom frem og lagde hænderne på Anuras skuldre og sagde: "Rolig Anu. Intet som dette vil ske."

Anu slap et brøl og sagde: "Nej, jeg dræber ham alligevel."

"Venligst Anu, rolig ned."

Anu skubbede Shantanu. Han bevægede sig væk fra fronten og råbte: "Gå ud herfra. Ingen forstår min sindstilstand. Da jeg glemte dig og blev forelsket i en anden og drømte om at tilbringe resten af ​​mit liv med ham, var der en opstandelse. Det hele var slut." Orc. Og du siger rolig ned. Du forstår mig ikke. Ingen forstår. "

Anu brød sammen i tårer. Hun knælede på gulvet og begyndte at græde. Shantanu kom frem igen og bøjede sig foran Anura. Han rejste sig og sagde: "Jeg forstår dig, Anu. Men du bliver lidt rolig. Vi gør noget."

Anu støttede sin krop på Shantanu. Han greb Shantanus skjorte og sagde på en tårefuld måde: "Jeg kan ikke roe mig. Jeg vil dø nu. Hvor meget længere skal jeg udholde? Nu tror jeg, det ville have været bedre at dø af kræft. I det mindste havde jeg ikke brug for at læse i dag."

Shantanu greb kernen midt på brystet og begyndte at gnide hovedet. Den grædende Anu sagde hjælpeløs: "Hvad skal jeg gøre nu, Shantanu? Hvordan kan jeg forklare Mamun, at hvad der er sket, der er en andens hånd bag alt dette."

Han lagde hånden på Anuras hoved og sagde bestemt: "Tror du ikke. Jeg er ved din side."

Hvor rolig Anu var over Shantanus ord kunne ikke forstås ved at se på hans ansigt. Hun græder som før. I mellemtiden tænker Shantanu på, hvordan man løser alt.

133.

7 om aftenen. Orc vender hjem efter at have mødt en ven i slutningen af ​​kontoret. Han er tæt på hjemmet. Vejen er lidt øde. Land med grønt græs i nærheden, høje høje bygninger. Da der ikke er nogen butikker i denne koloni, er der ikke mange mennesker på gaden undtagen vagterne. Vagten er heller ikke omkring Orcs hus i øjeblikket. Da Orcs bil kom meget tæt på huset, måtte han pludselig trække bremserne hårdt. Fordi Anu står foran bilen. Orc så ham tydeligt. Han står som et idol med håndbundne.

Orc steg ud af bilen og så på Anura med overraskede øjne. Med begge fødder foran. Da han så kernen komme frem, stod han stille.

Anu stod foran Orc og stirrede på ham i nogen tid. Så sagde han med en hæsen stemme: "Jeg gik til dit hus. Onkel sagde, jeg er ikke vendt tilbage endnu, jeg kommer tilbage efter et stykke tid. Så jeg står foran huset og venter."

Orc bemærkede først ikke, at der stod en anden mand ved siden af ​​Anura, men nu så Orc det tydeligt. Jeg var ret overrasket over at se. Efter at have set på manden i et par sekunder, så han på Anura igen og spurgte: "Hvorfor leder du efter mig i øjeblikket?"

Anu sagde med en hård stemme: "Du kan lave et vrøvl på det forkerte tidspunkt, jeg kan ikke komme til at spille kl. 12 på det forkerte tidspunkt?"

"Du mener?" Orc blev lidt vred denne gang.

Anu gav ikke op, men så på Orc med forfærdelige øjne og sagde: "Hvorfor sagde du det modsatte i Mamuns og hans søsters navn?"

Orc lo og sagde med en foragtelig stemme: "Hvorfor ville jeg sige det modsatte? Jeg fortalte dig alle de oplysninger, min mand gav dig. Du vidste ikke rigtig noget om den dreng. Så du blev forelsket i ham som en fjols."

Anu slog Orcs kind med al sin magt. Orc var chokeret. Men da Anu ønskede at løfte hånden igen, greb han den og greb den. Han snoede hånden.

Anu skreg af smerte. Shantanu kom frem. Stående foran Orc og knurrende vred sparkede han hende først på den modsatte side af knæet. Orc satte sig, så snart han foldede benene. Shantanu sparkede hende straks mellem benene igen. Orc hostede af smerte. Han lagde sig på vejen og begyndte at stønne. Ved at trykke på næsen med den ene hånd lagde han den anden hånd et hemmeligt sted. Shantanu stoppede ikke. Sådan blev Orc kastet på vejen og begyndte at sparke tilfældigt. Og begyndte at sværge på et forvrænget sprog. Orcs næse og mund begyndte at bløde. Shantanu tilbageholdte sig, greb Orc ved halsen og fik ham til at stå. To eller tre personer fra nabolaget er allerede begyndt at kigge. Shantanu åbnede døren til den private bil, skubbede Orc og kastede ham ind. Han lagde halvdelen af ​​sin krop indeni og pressede kraven på Orcs skjorte og sagde: "Shalar po shala, du har så meget mod, så meget magt. I dag ser jeg din magt. Jeg har dræbt mange djævler som dig og gjort dem lige."

Orc begyndte at krølle. Hun skriger af smerte. Da han stadig hørte Shantanus ord, brølede han: "Jeg vil ikke forlade dig. Jeg vil afslutte din karriere, dit liv."

Shantanu slog Orcs næse en gang til. Han tyggede og sagde: "Min karriere, du gav mit liv, det vil være slutningen på, hvad du siger. Tænk på, hvordan du vil overleve nu."

Orc pressede næsen med den ene hånd og rullede det ene ben op. Da han var klar over at sparke, lagde Shantanu straks hånden på Orcs mave. Efter flere slag, da han så Orcs tilstand værre, stoppede han og trak pistolen ud af maven og satte den mod Orcs hoved.

Anu blev chokeret over at se pistolen. Den pistol, som Shantanu har med sig, har han ikke bemærket det så længe.

1
$ 0.33
$ 0.32 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @apela
Avatar for Jannath231
3 years ago

Comments

Sad story. I hate beatings

$ 0.00
3 years ago