Այն եղանակով, ինչպես կակուն կորցնում է իր մեղեդին Streetիշտ այնպես, ինչպես փողոցային երեխա

3 19
Avatar for Friary
Written by
3 years ago

Սիրելիս դու չես գնում

Եթե ​​հիշեք նույն դեպքը, որի մասին լացում եք այսօր ՝ մի քանի ամիս կամ մի քանի տարի անց, այլևս չեք նկատի, որ լաց եք լինում: Որոշ դեպքերում, երբ մտածում եք անցյալում տեղի ունեցած միջադեպի մասին, կծիծաղեք և կմտածեք. Հավատացեք, թե ոչ, «ժամանակ» կոչվող բանը փոխում է ամեն ինչ:

Մտքերը, վիշտերը, սերը փոխում են ամեն ինչ, նա վերափոխում է ձեր ներսը:

Այն, ինչ քեզ համար այսօր ավելի «թանկ է», կարող է հաջորդ օրը «անպիտան» դառնալ: Շատերն ինձ ժամանակ առ ժամանակ հարցնում են, պապիկ, չեմ կարող մոռանալ, որ ես տուժել եմ այսինչից, այլևս չեմ ուզում ապրել, ինձ ճնշված եմ զգում: Ես

Ես բոլորին ասում եմ. «TԱՄԱՆԱԿԸ մեծ բուժիչ է»:

Timeամանակը բուժում է բոլոր վերքերը, դանդաղ մոռանում բոլոր վիշտերը: Մի շտապեք.

Դուք լաց եղաք, երբ մանկության տարիներին տեսաք խաղալիք կոտրված, հիմա ի՞նչ արժեք ունի այդ խաղալիքը:

Քանի անգամ եք լացել ձեզ հրելուց հետո:

Եթե ​​ճանապարհին հարվածեք, շուտ արթնացեք և նորից սկսեք քայլել, ճիշտ է:

Լացու՞մ եք առաջվա պես: Ո՛չ:

Takeամանակ հատկացրեք, բոլոր հիվանդությունների բուժումը ժամանակ հատկացնելն է:

Ձեզ որևէ մեկը վնասե՞լ է:

Մի պահ տրամադրեք ցավին: Ինչ-որ պահի դուք կամ կմոռանաք ցավը, կամ ցավը չի տիրի ձեզ, կամ կծիծաղեք այս ցավի մտքի վրա:

Կամ երկու կաթիլ արցունք է ընկնում աչքերից, ձեռքերով մի շոշափեք քնելու հաբը կամ օդափոխիչի պարանը, ձեռքերով սրբեք արցունքները, հավատացեք ինձ, մի պահ ամեն ինչ կփոխվի: Ամեն ինչ վերջացավ: Վերապրեք Մի տեսեք ինչ է պատահում !! ես բավականին լավ եմ !!

__ Շարիֆ խանը

Ես բավականին լավ եմ !!

Wayանապարհը, որով երկինքը լավ է ամպերի ետևում

Ինչպես լուսինը լավ է նոր լուսնի մեջ

Արևը մթնշաղին լավ պահելու եղանակը:

Ես բավականին լավ եմ !!

Cycիկլոնների ժամանակ ծովի լավ մնալու եղանակը

Գետի լավ եղանակը Չայտրա ամսվա ընթացքում

Երաշտի ժամանակ ցնցուղի լավ մնալու եղանակը:

Ես բավականին լավ եմ !!

Theառի լավ մնալու ձմռանը տերևներ կորցնելն է

Flowersաղիկների ձևը լավն է առանց իշամեղուների

Թռչունների լավ բնադրման եղանակը:

Ես բավականին լավ եմ !!

Wayաղիկների այգին լավն է առանց այգեպանի

Կորցրել է ճանապարհորդի լավ մնալու ձևը

Այն, ինչ լավ են սարերը կրծքավանդակի վերքերով:

Ես բավականին լավ եմ !!

Այն եղանակով, ինչպես կակուն կորցնում է իր մեղեդին

Streetիշտ այնպես, ինչպես փողոցային երեխաները լավ են անում անձրևոտ օրվա ընթացքում

Սովածի լավ մնալու ձևը քարը կրծքին սեղմելն է

2
$ 0.03
$ 0.03 from @TheRandomRewarder
Avatar for Friary
Written by
3 years ago

Comments

Good writer

$ 0.00
3 years ago

Very good written

$ 0.00
3 years ago

Good written

$ 0.00
3 years ago