Stocksons nedir? Gerçek mi?

1 122
Avatar for Exabyte
3 years ago

Herkese merhaba

Buradan daha önce pek duyulmamış bir borsa sitesinden bahsetmek istiyorum.

www.Stocksons.com

Adı Stocksons. Bu borsa ve kripto parasitesi sizin paranızı ve dolayısıyla yatırımlarınızı katlayacağını iddaa etmektedir. Bunu da sitesine üye olup min. 50 dolar yatırım yaparak başlıyorsunuz. İşin en can alıcı noktasına dokunmak istiyorum. Gerçekten de bu yatırımlarınızın dönüşünü alabiliyor musunuz? Cevabı vereyim. EVET. Aylık yatırımlarınıza minimum %50 lik bir kazanç sağlıyorsunuz. Bu sisteme deneme amacıyla girmiştim ve hatta bazı sitelerde dolandırıcı olduklarını okumama rağmen bir arkadaşım vasıtasıyla yatırmaya karar verdim. Sonuçta gerçektende şaşırdım. Sistem ve düzen inşallah böyle devam etmesini temenni ediyorum. Yine de dikkatli olmak gerekir. Burada yazdıklarım tamamen deneyimlerimden gördüklerimdir. Riskleri kişilere aittir.

-1
$ 0.00

Comments

şuan siteye giremiyoruz paralarımız gitti kardeşim insanları kandırmaya gerek yok

$ 0.00
User's avatar cem
3 years ago