Dior ponovo ima hit torbu - i žene širom sveta su odlepile na nju!

11 23
Avatar for Dunjiii
3 years ago

Tržište luksuzne robe tek treba da se oporavi nakon burnog početka 2020. ali jednoj od istorijski važnih modnih kuća se već predviđa uspeh sa modelom koji je deo kolekcije za jesen 2020.

Ime je model tašne dobio u čast psa koji je pripadao Christanu Dioru, i skoro je poetično kako je izabrano ime ljubimca da bi se dočarala emocija koju žene često imaju sa svojom omiljenom tašnom. A budući da modni znalci dizajn "Bobby" tašne opisuju kao neodoljiv, sigurni smo da će mnogima biti fav.

Što se dizajna tiče, reč je obliku koji se u slengu aksesoara opisuje kao "box bag". Sastavljena od najfinije teleće kože, iz tri dela sastavljena i ručno zašivena u vidu polumeseca. Model odlikuju prepoznatljivi "CD" inicijali i delikatna ručka, a dostupan je u tri veličine i četiri boje: crnoj, krem, kamel i plavoj.

4
$ 0.00
Avatar for Dunjiii
3 years ago

Comments

Šta znam...svako ima svoj ukus,samo napred

$ 0.00
3 years ago

Reperi, gangsteri i slicni su mi toliko ogadili te marke, da , i kada bih imala original Cristian Dior tasnu, bio bi me blam da je setam gradom

$ 0.00
3 years ago

Ja priznajem da to nista ne raumem torbica ko torbica jedino sto je brendiran a sto po meni apsolutno ne znaci nista.

$ 0.00
3 years ago

Zanimljiv članak

$ 0.00
3 years ago

Lepa torba nema sta,.. i ja sam odlepio na nju,... voleo bih da je imam! ( a onda da je prodam) :)

$ 0.00
3 years ago

eno pera sa buvljaka ima pun gepek, saljem ti sutra njegov broj pa dogovorite neku semu :D

$ 0.00
3 years ago

Dogovoreno! Pera znaci ima te fake a original torbice. Moze! 🤐

$ 0.00
3 years ago

ma ima sve, nema sta nema, a sto nema nabavi za 48 sati

$ 0.00
3 years ago

haha koji si ti loco loco

$ 0.00
3 years ago

Pa po malo.

$ 0.00
3 years ago