Vitamine sau fructe artificiale?

2 25
Avatar for Daliana
1 year ago

Mulți dintre noi iau suplimente alimentare sau alții mănâncă multe fructe. Ei bine, am și vitamine de la farmacie, dar nimic nu se compară cu fructele, așa că nu există că ați luat să măcar un fruct în casă.

Mai am vitamine cumpărate acasă, dar nu-mi amintesc când nu le-am luat.

Iar copiii mei iubesc fructele și le dau mereu.

Pe lângă faptul că sunt o sursă puternică de vitamine, fructele stimulează sistemul imunitar, protejează organismul de răceli, dar produc și pofta de mâncare.

Vă voi arăta ce fructe am acum în casă și ce beneficii au.

Mandarinele... Suculente, parfumate si dulci se gasc la noi mai mult iarna si sunt bogate in vitamine si minerale. Pot fi consumate ca atare sau facute din ele.

Bananele sunt folosite și ca tratamente naturiste, de exemplu se fac măști de înfrumusețare sau chiar măști de păr.

Bananele sunt si ele dulci, au gust aromat placut si majoritatea copiilor le iubesc. Sunt bogate în fier și potasiu și sunt bune pentru tratarea anemiei. Este bogat, bogat în calorii, pe lângă vitamine și minerale în fibre și antioxidanți. Este unul dintre cele mai complexe și consistente fructe.

Am ajuns la celebrul mar... Unul dintre cele mai consumate fructe din familia mea pentru ca il avem si in gradina. Dulce, acru, pentru toate gusturile. Verzi, rosii sau galbene, merele au aceleasi, multe vitamine si se spune ca un mar consumat pe zi tine doctorul la distanta.Le folosim in multe feluri... Pentru prajituri, compot, dulceata sau jeleu.

Fructele confiate sunt și o sursă bogată de fibre și vitamine, acum am stafide, dar în general iau orice.

Dar un lucru de reținut este să nu mâncați în exces.

Despre lămâi? Numai lucruri bune! Nu-mi lipsește niciodată acasă. Le servim asa sau facem limonada cu miere sau punem o felie intr-o cana fierbinte de ceai. Sunt cele mai bogate fructe în vitamina C, sunt recomandate pentru răceli. Cel mai bun! Plus că le folosim coaja pentru prăjituri.

Deci fructele sunt sănătate pură! Au cele mai bune beneficii daca sunt consumate crude, in stare naturala, dar dupa cum va spuneam mai sus pot fi folosite si in prajituri, dulceata sau compot sau pur si simplu suc. Orice consumăm din ele este delicios!

În satul meu nu prea sunt fructe, pentru că este o zonă de munte și temperatura este scăzută. Avem doar mere si pere, dar atata timp cat sunt magazine avem vitamine in casa.

6
$ 0.74
$ 0.64 from @TheRandomRewarder
$ 0.05 from @moonlight22
$ 0.05 from @Mihhaimarrian80
Avatar for Daliana
1 year ago

Comments

Eu sunt tot din romania si locuiesc la tara .Fructele facute in gradina mea nu se compara cu toate vitaminele la care se face reclama. Natural si sanatos! O seara buna sa ai!

$ 0.01
1 year ago

În primul rând ma bucur să întâlnesc un român aici, suntem putini și într-adevăr, ai dreptate, fructele din gradina noastră sunt cele mai bune.

$ 0.00
1 year ago