Chile proaspete!

0 19
Avatar for Daliana
2 years ago

Astăzi este o zi specială pentru mine și mai târziu am oaspeți. Acum ceva timp am descoperit o reteta de chifle si de atunci doar pe aceasta o fac. Îmi place să fac mâncare și îmi răsfăț familie în fiecare zi cu ceva diferit, fie că este mâncare obișnuită sau ceva dulce. Pot spune că a face mâncare pentru mine este un hobby. De câțiva ani încoace, asta fac în fiecare zi. Dar să revim la chiflele mele... Este o rețetă foarte simplă și rezultatul este ceva de vis. Are nevoie de câteva ingrediente care sunt la îndemâna oricărei gospodine.

Asadar, haideti sa incepem! Primul pas este să amesteci drojdia proaspătă cu puțin zahăr. Acest lucru se face pentru a activa drojdia.To work! Avem ceva de lucru!

Se adauga laptele, doua albusuri si putin ulei. Amesteca-le bine cu o lingura de lemn.

Separat se amesteca faina cu un praf de sare. Sărea nu se amestecă niciodată cu drojdia pentru că aluatul poate să nu crească.

Incorporati faina cu restul de mai sus si incepeti sa amestecati cu mana pana cand toate ingredientele se omogenizeaza si aluatul devine maleabil.

Așa arată aluatul meu după o frământare manuală de 15 minute. Acum trebuie să lăsăm aluatul să crească, adică să-l dospim o oră. Am făcut semnul crucii să crească, așa că fac, este o superstiție a mea.

Dupa o ora aluatul a crescut foarte frumos si frumos, nici nu ma asteptam. Asa arata...

Următorul pas este să modeleze biluțele, de fapt chiflele în sine. Luați puțin aluat și formați foarte simplu.

Dupa ce le-am format le-am lasat la odihnit in tava inca 15 minute, apoi le-am uns cu galbenusurile ramase de la inceputul retetei.

La final am presarat susan si mac. Pe langa faptul ca arata foarte frumos, sunt si gustoase, asa ca dau un gust deosebit de chiflelor.

Și acum la cuptor pentru maxim 20 de minute și acesta este rezultatul final.Nu este nevoie de o temperatură ridicată în cuptor, se rumenesc imediat.

Moale si pufoase, se servesc simplu cu mancare, dar si cu o latura dulce.

Familia mea le iubește și în câteva minute dispar, le mănâncă cât sunt fierbinți.

Și un mic truc pe care îl folosesc este un condiment care dă chiflelor o culoare galbenă. Acest condiment este turmeric.

Sper că v-am făcut poftă și cu siguranță voi reveni cu alte rețete pe viitor. Poate cu o prăjitură, nu? Mă descurc și eu cu astea.

Zi perfectă tuturor!

.

3
$ 0.57
$ 0.37 from @TheRandomRewarder
$ 0.10 from @Mihhaimarrian80
$ 0.05 from @moonlight22
+ 1
Avatar for Daliana
2 years ago

Comments