Cea mai recentă vacanță...

0 21
Avatar for Daliana
1 year ago

Nu mai fusesem de mult în vacanță cu familia, așa că am decis să petrecem câteva zile și nopți într-o stațiune balneară la aproximativ 100 de kilometri de casa mea. Am mai fost în această zonă când eram copil, dar nu prea am amintiri de atunci.

Primele două zile am fost la piscină ca băiatul meu să se joace în apă, nu am intrat, nu-mi place apa. Pentru el a fost o bucurie imensă, o mare bucurie! Din păcate, după ce a intrat în apă a răcit, dar fericirea lui pe primul loc.

Din balconul hotelului în care eram cazați aveam o priveliște deosebită, pădurea și faimosul râu românesc, Olt. De la etajul 5 am văzut și mai bine răsăritul. Am fost încântat să beau cafea într-o asemenea atmosferă.

În altă zi am făcut o plimbare cu barca pe acel râu timp de aproximativ 40 de minute dus-întors. A fost o senzație plăcută, mai ales că era a doua oară în viață mea când mă aflu pe o barcă. Cel mai mult mi-a plăcut ghidul care nu spunea doar glume. Nu mă așteptam ca băiatul meu să aibă atâta răbdare să stea nemișcat.Calm and clean water, but also an unusual color, a green that catches your eye.

On the last day of vacation, I went to a monastery that was near the hotel and which is also very famous in our country. It is called the Cozia monastery, it is very old and was built by a Roman ruler hundreds of years ago. There was an oppressive silence and although there was a lot of people, it was as if it was only me with God. A garden full of beautiful flowers and many colorful leaves greeted us there plus indescribable cleanliness.

And many roses of all colors greeted us in the monastery garden. The monks there take great care that they are well cared for and delight the eyes of tourists. A beauty!

In the courtyard of the monastery there was a wishing well where people would throw money, say a prayer and make a wish. There is also a cup with which people can drink the holy water right from the well.

Totuși, a fost o vacanță relaxantă cu amintiri frumoase care nu ne vor fi șterse din minte. Sper ca urmatoarea vacanta sa fie intr-un alt loc special din tara mea cat mai curand.

Toate pozele din acest articol sunt facute de mine, ca si articolul in sine.... Am facut multe fotografii, dar acestea sunt cele mai reutilizate din punctul meu de vedere.

O zi frumoasa si va multumesc ca ati citit acest articol.

2
$ 0.65
$ 0.64 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @reanbooks
Avatar for Daliana
1 year ago

Comments