Single Mom

0 14
Avatar for Boangboang
3 years ago

Sa tinood wala koy laing gipangarap kundi magkaroon ng perfect relationship. Ug makagraduate. Happy ko kay gipa skwela ko nila mama until na nahitabo ng kung baga dili pa unta boot pa mahitabo.

Naa koy uyab. Tawgon nato sa pangalang Carl. Kato mag on pami. Ok raman ang dagan sa amo relationship. Until na atong nag ojt ko. Diha na siya mag start. Usahay masuko siya kung naa koy ka vid call. Bisan ako ate ra akong ka video call. Masuko siya kung naa koy kauban nga laki. Usahay gani gusto niya na dili ko magsige doul duol ug mga lalaki. Syempre dili jud malikyan na makauban kag lalaki kay manufacturing man ako gina ojt. Then besides industrial engineering ako nahuman. Mao na expected jud na kasagaran sa manufacturing pag naa na sa planta. Ang makaoban nimo na workers kasagaran lalake.

Bisan man gani na wala koy gibuhat na dautan ako nalang mag sorry bisan wala koy gibuhat na dautan. Pero siya diay atong nag ojt ko naa na diay siyay kakita kita.

Fast forward. Nasakitan ko atong nakahibaw siya na buntis ko. Ug mao to iya dayon ko giblock sa facebook. Wala man lang sya nisupporta. Perting sakita jud. Ug nag mahay ko.

Sa tinuod ganahan na kaayo ko makawork karun pero di nako mabuhat tungod sa ako condition atong buntis pako. Di man mudawat ang ako giapplayan gud. Di sila mudawat ug buntis.

Everynight ko magsige ug hilak. Kahibaw ang ginoo sa ako situation ron ug kahibaw ko na iya rakong tabangan. Ug kato siya ang iya gibuhat sa ako is mabalik rato sa iyaha.

Happy kaayo ko kay naa akong ate na willing na mutabang nako. Ug gina promise nako nila ate. Akong mama. Sa akong family na dili nako muosab pa. Dili nako mubuhat ug sayop kay as in dili jud lalim.

Kung nakahibaw lang ko na wala ko niya gi love. Na lahi ra ang iyang apas nako. Kun nakahibaw lang jud ko. Pero ok lang lesson learn nato nako. Ug di nato mausab pa.

0
$ 0.00

Comments