Uzun bir aradan sonra yeniden Merhaba

0 19
Avatar for Benerci
2 years ago

Gündelik yaşamın temposuna ayak uydurmak daha doğrusu uydurmaya çalışmak, kimi zaman bizi yapmayı istediğimiz şeylerden alakoyabiliyor. Hele ki bir de üzerinizde evlilik gibi extradan sorumluluklar getiren bir durumun içerisindeyseniz zaten yapmak istediğiniz bir çok şeye fırsat bulamıyor yetişemiyorsunuz.

Yazmak benim açımdan bir tutku. Beni her zaman geliştirdiğine inandığım bir tutku. İlkokul döneminden sonra tüm eğitim hayatım boyunca sınavlara yazarak çalıştım. Zannedersem bu alışkanlığı o dönem edindim. Yazılarımı düzenli yazamasam da yazmayı hala çok sevdiğim doğrudur.

Bu platformda bu makale bu bakımdan ilk makalem olarak da değerlendirilebilir.ilk makalem olması bakımından belirli hata ve yalnışları içerecektir kaçınılmaz olarak. Bu eksikliğimizi de burada daha fazla yazarak ve topluluğun değerli katkılarıyla alacağımı umut ediyorum.

Türkçe dilinde içerikler oluşturup ilginize sunacağım. Ancak bununla berbaer kimi kaygılarımı da dile getirmrk istiyorum. İngilizce bir kaç dil dışında kalan diller zannedersem biraz dezavantajlı gibi duruyor. Umarım yanılıyorumdur.

2
$ 0.00

Comments