ماں کا لاڈلہ

0 7
Avatar for Aqeel
Written by
1 year ago

اماں ٹھیک کہتی ہیں

میں بہت سست ہوں اتنا سست کہ

وقت میرے لئے نہیں رکا

میری ہتھیلیوں سے

برف کی مانند پگھلنے لگا

پانی بن کر بہہ نکلا اور میں دیکھتا رہ گیا

اِک روز ملنے آیا

میں خاموش محبت کے

گیت گنگنانے میں مصروف رہا

ایک ساز ڈھونڈنے میں

اتنی دیر ہوگئی محبت کے پیانو بجاتے

کہ وہ دوسری گلی میں جا پہنچی 🤗

میرے وائلن سے

غلط فیصلوں کی مہک آنے لگی 😶

ان سے چھٹکارے کی خاطر

نیند کی گولیاں خریدیں😑

اور انہیں محبت کا تحفہ سمجھ کر

کئی راتوں تک پھانکتا رہا 😭

بے نیند آنکھوں کے گِرد

ہجر کے دائروں کی دوستی ہوئی😊

سیاہ حلقے مجھے

چہرے کی شکستگی کا

ساماں لگنے لگے😑

مارکیٹ سے مہنگی ترین

نائٹ کریم خریدی

اور اسے دِن میں بھی لگانے لگا

بھول گیا 🤐

"ہجر کے دھبے ان سے نہیں مٹیں گے"

میرے دِل میں خوف تھا 🥺

یہ جانتے ہوئے بھی

"خدا کسی بھی وقت مصافحہ کر لیتا ہے"

میں ہاتھ بڑھاتے ہوئے ڈرتا رہا...💔

اِک عجَب سا بوجھ آیا ہے کَندھوں پر

جب سے اُترا اِن سے سکول کا بَستہ

1
$ 0.00
Sponsors of Aqeel
empty
empty
empty

Comments