Tootna

5 18
Avatar for Abrish
Written by
3 years ago

سمجھ نہيں آ رہى کيا بات كرو ايسا لگتا الله پتا نہيں شايد مجھ سے ناراض ہو گے ہيں ميں دعائيں كر كر كے ٹوٹ گئى ہو بكھر گئى ہو الله كو كتنا بولا الله جى مجھے تھام لے نا مجھے سمبھال لے نا ميں بہت كمزور ہو.الله مجھے نہيں تھام رہے ميں كرچى كرچى ہو گئى ہو رو رو كے .كتنے دكھ تكليف ميں ہو الله كے سوا كوئى نہيں جان سكتا . الله كو تو سب معلوم ہے ميں اب ہار گئى ہو حالات کے آگے بہت بے بس ہو گئى ہو. ميرى يه آزمائش مجھے اندر هى اندر ختم کيے جا رہى ہے. الله جى ميں تو آپ كى بہت كمزور سى گناہگار سى بندى ہو مجھ په اپنى ايک رحمت كى نظر كر دے نا آپ كا تو كچھ نہيں جائے گا ميرى زندگى سنور جائے گئى. الله جى ميں جانتى ہو يه جو اتنے دكھ تكليف اور اذيت مجھے مل رہى ان سب ميں آپ كى كوئى حكمت ہے آپ ميرے ليے كچھ غلط سوچ ہى نہيں سكتے مجھے پتا ان سب كا مجھے بہت پھل ملے گا. پر کيا كرو الله جى گناہگار انسان ہو نا تھک گئى ہو اب صبر نہيں ہو رہا تھک گئى ہو نہ دعائيں كر كر كے مجھے سن لے نا اب الله جى ميں آپكى رحمت سے مايوس نہيں ہو نا پر الله جى مجھ ميں اب ہمت ختم ہو رہى ہے نا مجھے تھام لے نا.. ميرى دعاؤں په كن بول دے نا آپ كا ايک كن ميرى تكاليف دكھ ہميشہ كے ليے ختم كر دے گا ..پھر الله جى ميرے پاس سوچنے كے ليے صرف آپ ہى ہو گۓ نا ميرے آنسوؤں كو صرف آپ اپنے ليے خالص كر ليجيے نا . مجھے اس دكھ سے نكال دے نا...آمين ثم آمين...يقين كيجيے مجھے ايک بھى لائک يا كومنٹ نہيں چاہيے مجھے آپ كى زبان سے نكلى ہو ئى صدق دل سے اپنے حق ميں دعا چاہيے ..الله سن لے گے دعائيں آپ سب كى..پليز ايک دفعه درود پڑھ كے دل سے ميرے ليے دعا كر دے نا الله مجھے اس دكھ تكليف كرب سے نكال كے اپنا قرب نصيب فرما دے...ميرى دعائيں قبول فرما لے..آمين ثم آمين

8
$ 0.00

Comments

Allah pak Naraz Nhi hote Bas kuch waqt azmaish ka hota hai.

$ 0.00
3 years ago

Ameen wo apny bndy ko ni bhulta ham bhul jaty ha

$ 0.00
3 years ago

Allah behtr karny wla hai usi sy umeed lagai ja skti ha

$ 0.00
3 years ago

M nahi janti ap ki takleef pareshani kia ha per mujhe ehsas ha insan hone ke nate ap ki takleef ka behan ye ap pe azmaish ka waqat ha Allah apne piyare bando ko hi azmata ha aor aksar azmaish lambi hi hoti ha ap Allah pe bharosa rakho ek na ek din ap ka ye kara waqat khatam ho jae ga muskil ke bad hi asani ha

$ 0.00
3 years ago

Allah par bharosa rakhe wohi sb janta h hamara bura b or bhala b

$ 0.00
3 years ago