Tanhai.

10 18
Avatar for Abrish
Written by
3 years ago

_" جب بھی تمہیں میری یاد آئے اور مجھے سوچ کر بے چین ہو جاؤ اور مجھے دیکھنے کی تمہیں چاہ ہو تو، تم ڈوبتے ہوئے سورج کو دیکھنا،یا پھر کسی اُداس پنچھی کو دیکھنا یا پھر کسی اداسی بھریی آنکھوں والے یتیم بچے کو دیکھنا یا پھر کسی فقیر کو دیکھنا جس کے کاسے میں چند کھوٹے سکے ہوں یا پھر کس اندھے شخص کو دیکھنا جو لاٹھی کی مدد سے کسی سڑک کنارے کھڑا ہوگا کسی مسیحا کے انتظار میں تاکہ وہ اُسے منزل پر پہنچا دے میں بھی تمہیں اُسی کسی منظر میں نظر آؤں گا، کیونکہ تمہارے بغیر میرا وجود بے بقا ہے _"🥀

# 💔

8
$ 0.00

Comments

Deep words

$ 0.00
3 years ago

Sad

$ 0.00
3 years ago

Nyc

$ 0.00
3 years ago

My dear freind hope you are doing well thanks for your support. I have subscribed you. Keep it up .keep posting such articles.

$ 0.00
3 years ago

Deep article

$ 0.00
3 years ago

Thnks

$ 0.00
3 years ago

Nyc

$ 0.00
3 years ago

Thanks

$ 0.00
3 years ago

amazing . article is full of deep thoughts. keep it up . I have subscribed you and helping you by comments and upvotes . now its your turn visit m article and help me. https://read.cash/@sajawal/cooking-and-fun-at-the-bank-of-the-river-6695618c waiting for you

$ 0.00
3 years ago