Some idea how to decorate your donuts

17 35
Avatar for milanlukic
3 years ago


Saturday is a day when we should rest and enjoy a beautiful day. On this occasion, I would like to share with you some interesting ideas on how you could decorate your donuts at home.

Subota je dan kada bi trebalo da se odmorimo i uzivamo u lepom danu. Povodom toga podelio bih sa vama neke zanimljive ideje o tome kako bi vi mogli da u kucnim uslovima dekorisete vase krofne

15
$ 0.02
$ 0.02 from @TheRandomRewarder
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty
Avatar for milanlukic
3 years ago

Comments

Ajaoj zadao si mi tezak zadatak koju krofnu izabrati.Moracu napraviti sve redom pa javljam utiske,inace svaka krofna odlicno izgleda i sigurna sam veoma su i ukusne.

$ 0.00
3 years ago

bas tako, uvek moze nesto drugacije da se iskombinuje

$ 0.00
3 years ago

Privukla mene samo toblerone čokolada...haha

$ 0.00
3 years ago

za svakog se nadje nesto sto mu se svidja

$ 0.00
3 years ago

Toliko prelepih krofni na jednom mestu, da me naterase da otvorim nesto slatko... 😉

$ 0.00
3 years ago

pa sta ces drugo da radis u subotu popodne nego da obidjes nesto slatko

$ 0.00
3 years ago

Well you give me

$ 0.00
3 years ago

Kao me mame ove slike. Krofne izgledaju prelepo, veruje da su isto tako i ukusne. Nisam ih odavno pravila, hvala na podsecanju.

$ 0.00
3 years ago

Uh,privukla me ova krofna.,deveta slika.Danas pravim sutlijaš ...miriše mi kuća na vanilu i cimet.

$ 0.00
3 years ago

deveta je bas ono sta smo mi u stvari zapamtili iz detinjstva da su krofne, topla krofna posuta prah secerom a odozgo moze i ne mora malo domaceg dzema

$ 0.00
3 years ago

Tačno,može biti raznih kreacija ,sjajnih preliva i čuda ali ono iz detinjstva je neizbrisivo.

$ 0.00
3 years ago

da, tada nam je mozak jos uvek nezasicen pa nam se i uspomene jace zacrtaju

$ 0.00
3 years ago

Do you eat this???

$ 0.00
3 years ago

yes, this is all for eat

$ 0.00
3 years ago

Will you give me some

$ 0.00
3 years ago

The chocolate cakes look so much fun. I want to go here and eat them. Seeing the chocolate cakes makes my tongue water.😋😋😋😜😜😜

$ 0.00
3 years ago