Рейтинг 5.0 | Blablacar історії. №4

0 21
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: Ukraine, Ukrainian, UA, Travel, Literature, ...


  • Заїдемо спочатку до Кабана, - каже пасажир з переднього сидіння своєму другу, який сидить позаду

Оце таких пасижирів, дехто з моїх читачів побоявся би везти. Як дехто міг би їх окреслити - “чьоткі пацики”: перший - високий, другий хоч і в кепці, але схожий на скінхеда з 90х. 

Обговоривши причину, чому треба заїхати до Кабана, всі поринули в сон. Третій пасажир - не з їх компанії, якийсь студент напевне або молодий заробітчанин, везе багато сумок.

   На заправці КЛО, що одразу за Києвом в Стоянці, я заправляюсь до повного баку, і кажу їм, що якщо щось братимуть - то в мене картка. Ці бонуси - дрібниця, але це як індикатор - чому б не зробити щось корисне для іншого, якщо тобі це нічого не коштує. Але вони це ігнорують. Ну що ж, значить і розмови не буде і ще однієї історії для збірки не було б, якби не один момент. 

Майже всю дорогу я слухаю англомовний подкаст одного крипто-діяча. Всі сплять - сонне царство, і можливо монотонний голос спікера укачав їх. Вже на під'їзді до Новоград-Волинського подкаст закінчується, і я ставлю російськомовне інтерв'ю з засновником Near protocol. 

Прокинувшись, я помічаю, що перший пасажир вдивляється в екран. Може телефон сподобався, думаю я. Samsung Z Fold ще й до сих пір іноді привертає увагу, а в даному випадку, подумав я, скоро зупинка, і треба буде скласти телефон раніше. Всяке буває! Хто пам'ятає початок 2000-х - той зрозуміє. 

Засновник Near protocol говорить, що в них була потреба робити багато платежів по різному світу з мінімальною комісією.

  • Так Solana, чому вони Solana не використовували - раптово каже пасажир, і додає - я там не з початку слухав.

  • Тому що це засновник іншого протоколу, в них - своя криптовалюта, і вона теж в топі, - пояснюю я і далі ми трохи говоримо про крипто-інвестиції

  • Криптозима вже наступила! , - заявляє співрозмовник і за вікном видно справжню зиму. Середина грудня, але зима от нещодавно наступила і в дорозі вона ще помітніше - адже сніг мете прямо в скло і з усіх сторін. 

Далі він розповідає, що треба купувати, купувати максимально зараз, і те, що купує багато проектів на Solana, бере участь в багатьо IDO (Initial Dex Offering) і стейкає на числених платформах, в основному китайцьких, які обіцяють 100 іксів.. 

Ми і далі розмовляли з цим крипто-інвестором, але вже прибуваємо на місце:

  • На карту можна скинути? - питає його друг

  • Можете навіть криптовалютою оплатити, - кажу я

  • Ні, її треба тільки купувати, тільки купувати - говорить криптоінвестор

  • А у вас в місті взагалі багато хто цим цікавиться? Можливо колись крипто-мітап можна провести? 

  • Та нє. Тільки я. Та у мене дуже вузький круг общєнія - відповідає він

  • Та який вузький. Кабан, Заєць, Конь - це тільки ті кого я чув, - заперечую я, бо перед тим вони ще думали дзвонити Зайцю чи Коню

  • Да, є ще Гусь. Якийсь цілий зоопарк виходить. Це тільки ми двоє нормальні - весело сміються. 

Зупиняюсь на узбіччі з ларьками в місті, де ніколи раніше не був, адже основна траса проходить повз, щоб продовжити шлях крізь зиму далі. Але якщо на дворі зима і сніг довкола все посилюється, на крипто-ринках принаймні зараз, принаймні в цей день - все ще весна… 


2
$ 0.00
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: Ukraine, Ukrainian, UA, Travel, Literature, ...

Comments