Cevapsız bir soru!

0 35
Avatar for turuncu
3 years ago

3 aydan uzun bir süredir read.cash üzerinde makale yazmaya çalışıyorum. İyi veya kötü, doğru veya yanlış içimden geçenleri, kendi düşüncelerimi paylaşmaya gayret ediyorum. Bugüne kadar günde 3 makaleden fazlasını yazamadım. Eğer gerçekten kaliteli bir şey üretmeye, yaratıcı bir şey ortaya koymaya çalışıyorsanız günlük bir makale bile oldukça fazla. Çünkü her gün kendimizi mükemmel, harika hissetmiyoruz. Bazen hasta, yorgun, uykusuz hissedebiliyoruz. Bu da hayatımızın her alanına, sözlerimize, yazılarınıza, işimize, ailemize ve arkadaşlarımıza yansıyor.

Motivasyon hayatımızın her alanında gerekli. Özellikle de işimizde bunun önemi çok fazla. Şu an aktif olarak çalıştığım bir işim yok. Açıkçası şu an için. tek gelirim read.cash, noise.cash platformları. Kredi ve borçlarımdan dolayı her ne kadar motive kalmak için başarılı olduğuma inansam bile, bazen inanın ki çok zorlanıyorum. Hayatın güzelliklerine, sevgiye, dostluğa, aile ilişkilerine odaklanmaya çalışsam da bu her zaman mümkün olmuyor. Kimsenin yaşadığım zorlukları anlaması mümkün değil ben anlatmadıkça.

Hayat gerçekten güzel ve odağımızı güzelliklere yönetebilirsek ancak farkedebiliyoruz bu güzellikleri. Ancak bu ay ödemem gereken kredi borcumu nasıl ödeyebilirim inanın ki bilmiyorum. Şu durumda elimden gelen tek şey burada makale yayımlamak ve Allaha dua etmek 🤲

Bir dönem @TheRandomRewarder makalelerime 5 - 10 dolar arası bahşiş veriyordu. Bu şekilde devam etseydi bu ay ödeme yapma imkanına sahip olacaktım. Ancak son zamanlarda çok az vermeye başladı. Nedenini bilmiyorum. Yine de yazmaya devam ediyorum. Randomrewander makalelerime daha az uğradığı için başka sitelerde de aynı makalelerimi paylaşmaya başladım. Çünkü kendimi tek bir kaynağa bağlamak yerine başka kaynaklarla şansımı arttırmak istedim.

Sağlık durumum şuan için maaşlı bir işe girip çalışmak için çok da uygun değil. Ama yine de sanırım bunu yapmak zorundayım. Ama pandemi sebebiyle uygun bir iş bulmam da mümkün görünmüyor.

Açıkçası ne yapabilirim hiç bilmiyorum. Sadece motive bir şekilde yazmaya ve Allah'ın bir şekilde yardım edeceğine inanmaya çalışıyorum. Size tek söyleyebileceğim kimse 24 saat motive bir şekilde yaşamıyor eğer emeklerinin karşılığını almıyorsa. Şuan motivasyonumu gerçektem tamamen kaybettim.

Bitcoin Cash (BCH) veya diğer kripto paralarla ilgili çok fazla bilgim yok. Trading, pazarlama, alım satım gibi konularda hiç bilgim yok. Elbette ki ben de Bitcoin Cash'in yayılmasını istiyorum. Dünyada daha fazla yerde kullanılabilir hale gelmesini istiyorum. Tek gelir kaynağım Bitcoin Cash iken neden bunun daha fazla alanda ve yerde kullanılmasını istemeyeyim ki?

Ben de kendi ülkemde BCH kullanımının artmasını isterim. Hatta read.cash sayesinde BCH kazanmaya başladığım zaman bir kaç kişiye önerdim. Birçok yerde paylaştım. Şu an 19 yaşındaki yeğenim ile birlikte read.cash ve noise.cash sayesinde Bitcoin Cash kazanıyoruz. Evet, burada kazandığım BCH miktarı borçlarımı ödeyebilmem için yeterli değil. Ama yine de read.cash ve noise.cash ekibine ve @MarcDeMesel 'e tüm kalbimle teşekkür ediyorum.

Bu yazıyı neden İngilizce değil de Türkçe yazdığıma gelince, içimden gelenleri olduğu gibi paylaşmak istedim. Bu yazımın tam olarak ve anlamlı bir şekilde ingilizceye çevrilmesinin bile büyük bir emek olduğunun anlaşılmasını istedim.

Sizlerle sevgi, huzur, motivasyon, ruhsallık konularında düşündüklerimi ve inandıklarımı paylaşıyorum. Emin olun çoğunuzun maddi durumu, sağlığı benden çok daha iyi. Motivasyon için hayatın güllük gülistanlık olması gerekmiyor. Tuzu kuru bir insan değilim. Aksine maddi anlamda gerçekten kötü durumdayım. Ama çabalıyorum. Elimden geldiği kadar hayallerimi takip etmeye çalışıyorum. Bol bol dua ediyorum ve şükrediyorum.

Bu yazı ile içimi dökmek istedim. Umarım read.cash ekibi özgün makalelerle bu platforma katkısı olan tüm arkadaşlara hakettikleri desteği verir. Bitcoin Cash'in daha fazla yere yayılması için bu platforma emek veren özgün içerik paylaşan üyelere verdikleri destekleri sürdürmeye devam ederler.

Eğer read.cash kaliteli, özgün içeriklere gereken önemi ve desteği verme konusunda hassasiyetine devam ederse, tanıdığım bir çok kişiyi buraya yönlendirebilirim.

Thank you read.cash, noise.cash and @MarcDeMesel

1
$ 1.12
$ 1.12 from @TheRandomRewarder
Avatar for turuncu
3 years ago

Comments