Guillaume Musso - The girl on paper - Devojka od papira

18 51

Like a play of light, somewhere between preality and imagination ... When life depends on only one book.

Just a few months ago, Tom Boyd had everything in his life: he was a famous bestseller writer, he lived in a fashionable neighborhood of Los Angeles and enjoyed a happy relationship with a world-famous pianist. However, after an ugly breakup, Tom locked himself in his world. Due to a broken heart, he ran out of inspiration, and only vices keep him company.

One evening, quite unexpectedly, a beautiful unknown woman knocks on his door. She claims to be Billy, the heroine of his novels, who reached the real world due to a typo in his latest book. Although her story seems completely unbelievable, Tom is slowly beginning to believe that it is the real Billy. She is beautiful, she is desperate, she will die if he stops writing! Tom has to write a new novel in order for Billy to return to the world of imagination, and she will help him win back his lost love. What else can he lose? Tom and Billy will embark on a tense adventure together, where the realities of imagination intertwine in a seductive and deadly game...

Poput igre svetlosti, negde između stvarnosti i mašte...
Kada život zavisi samo od jedne knjige.

Pre samo nekoliko meseci, Tom Bojd je imao sve u životu: bio je slavni pisac bestselera, živeo u mondenskom kvartu Los Anđelesa i uživao u srećnoj vezi sa svetski poznatom pijanistkinjom. Međutim, nakon ružnog raskida, Tom se zatvorio u svoj svet. Zbog slomljenog srca, ponestalo mu je inspiracije, a društvo mu prave samo poroci.

Jedne večeri, sasvim neočekivano, na vrata će mu pokucati prelepa nepoznata žena. Ona tvrdi da je Bili, junakinja iz njegovih romana, koja je dospela u stvaran svet zbog štamparske greške u njegovoj poslednjoj knjizi. Iako njena priča deluje potpuno neverovatno, Tom polako počinje da veruje da je to prava Bili. Ona je lepa, ona je očajna, ona će umreti ako on prestane da piše! Tom mora da napiše novi roman da bi se Bili vratila u svet mašte, a ona će njemu pomoći da ponovo osvoji svoju izgubljenu ljubav. Šta još može da izgubi?
Tom i Bili će se zajedno otisnuti u napetu avanturu, gde se stvarnosti mašta prepliću u zavodljivoj i smrtonosnoj igri...


12
$ 0.00
Sponsors of ruza17
empty
empty
empty

Comments

awesome article sb done ,you also sb me

$ 0.00
3 years ago

I ja sam cula za ovu knjigu, ali je nisam procitala do sada. Ti nam uvek preporucis neku sjajnu knjigu.

$ 0.00
3 years ago

Drago mi je zbog toga. Trudim se d apisem o knjigama koje volim, bez obzira da li su u pitanju klasici koje dobro poznajemo ili dela savremene literature.

$ 0.00
3 years ago

Hvala na lepim recima, trudim se da preporucim knjige koje sam procitala i koje su mi se svidele. Pokusacu da pokrijem sto vise zanrova kako bi svako mogao da nadje nesto sto ga zanima.

$ 0.00
3 years ago

Cula sam za ovaj naslov, vrlo popularna knjiga. Mnoge moje drugarice su je procitale i preporucuju je

$ 0.00
3 years ago

Nice article dear... subscribed u, sub back plz..🙂

$ 0.00
3 years ago

Thanks, and the book is very beautiful. I'm glad you like what I'm posting and your articles are interesting.

$ 0.00
3 years ago

Pre mesec ipo dana kada sam bio na odmoru u Sokobanji, pred sam boravak tamo kao i oduvek uzivao sam kupujuci poklone najblizima. Nisam mogao da izbegnem a da ovu knjigu ne kupim. Nisam je kupio za sebe, vec za drugaricu koja voli da cita. Eto.. podsetili ste me s ovom knjigom.

$ 0.00
3 years ago

Drago mi je zbog toga. Knjige je lepo citati, ali ocigledno i neprocitana knjiga moze da nam vrati neke lepe uspomene.

$ 0.00
3 years ago

Sam pogled na korice iste...

$ 0.00
3 years ago

Ah njemu je bar lako, da bi dosao do devojke mora samo da pise, ne mora da se zlopati na druge nacine... knjigu nisam citao, ali po opisu i originalnom naslovu potkrala se greska u prevodu jer nije devojka od papira vec devojka na papiru

$ 0.00
3 years ago

To se samo tako cini na prvi pogled, mora on jos mnogo stvari da uradi. Sto se tice samog naslova. to do prevodioca, verovatno je verovao da je ovakav naslov vise u duhu jezika.

$ 0.00
3 years ago

da, mogu se sa tim sloziti efektnije je, a primedba je samo u kontekstu da je mene naslov odveo na skroz drugu asocijaciju u odnosu na pricu koju nam knjiga prica

$ 0.00
3 years ago

What a beautiful and well scripted love story

$ 0.00
3 years ago

I completely agree. By the way I like to read this author and I have read a lot of his books.

$ 0.00
3 years ago