Dear Motorcab Pasaheroan

0 3

Kaila ka og motorcab? Sa uban tricycle. Hehe!

Maulit lang ko maghuna-huna ba nga kaning uban tikasan kaayo. Maningil oh mahal inig kanaog na nimo ayha ka paninglon. Naay pipila ka mga maayo ra pod.

Ako isip isa ka pasahero sakit gayod sa bulsa ang otso (8.00) nga plitehan nisaka og baynte (20.00) kada pasahero. Og akong sweldo sa isa ka adlaw 100.00 kuhaan duha ka plitehan 60.00 na lang akong dal-on pauli sa akong pamilya.

Karong panahon sa covid maluoy sad ko aning mga driver kay mao raman pod ilang pangita. Dili gayod sila ka bawi sa gasolina pa lang daan.

Unta kani pod nag implement og mga balaod makahatag og alternatibo nga sulusyon aning problemaha. Og dili man gani mag-issue og special tariff para karon sa panahon aning virus para dili pod dehado ang drivers para usab sa kaayohan sa mga pasahero.

Dili sa nagreklamo ko pero luoy ang mga tawo. Naa pay mga driver abusado pod kaayo. Bisan walay giissue ang LGU ila pahimuslan ang panahon para makapangikil sa pasahero.

2
$ 0.00
Sponsors of kat2x
empty
empty
empty

Comments

oo daghan pedicab pud diri. naa gani.pedicab sa Pagadian.nga ang likod hapit na gani mo sangyad sa dalan.tuwad kaayo.hehe

$ 0.00
3 years ago

Hahaha! Mao jud nkaadto ko didto nakatawa kaayo ko sa gahayang nga motorcab inig sakay nato Mura tag gahigda.. Hahaha!

$ 0.00
3 years ago

oo.hehe. taga asa gani ka.maam?unsa mani c read cash oi.tihik.na kaau.mohatag ug points.hahaha..

$ 0.00
3 years ago

Taga zamboanga del Norte.. Zambo Sur manang pagadian.. Hehe.. Mao jud nagkahinay na ni inani jud basta mo daghan members

$ 0.00
3 years ago

lage ga sige2 na.lang gani.kog comment2 ani kai.makapoints man gamay.hehe. makabisaya r pud.

$ 0.00
3 years ago

Ana jud.. Ako nuon mobasa ko og ayo dayon mo comment pod kung makarelate.. Hehe

$ 0.00
3 years ago