Рейтинг 5.0 | Blablacar історії. №6

0 43
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: Ukrainian, Ukraine, UA, Novel

    Одним серпневим ранком їду зі Львову в Славсько. Маршрут не найпопулярніший, але й на ньому знайшлись пасажири - навіть двоє. Зустрічаємось біля Макдональдсу, десь на узбіччі Льову. 

  • О, Ви теж працюєте в Eleks, - каже молодша пасажирка старшій, помітивши у неї брендовану торбу

Жіночка, яка їхала в Тухлю, не працювала в Eleks, там працював хтось з її знайомих. Але саме ця компанія стала великим предметом нашої розмови. Не те, щоб це - одна з найбільших IT компаній України, просто вона нещодавно почала працювати з блокчейном Cardano, який - основний, в сфері моїх крипто-інтересів. 

    Звісно, для Eleks - це лише один з числених проектів, але навіть про нього пасажирка щось чула. Розповіла багато цікавого про компанію в цілому, і потім я кажу:

  • В мене теж там друг працює

  • Як його ім’я?

  • Олексій

  • Ну в нас багато Олексіїв працює, може прізвище знаєте?

  • Олексій Скрипник

Запала пауза… Я напевне дивився на дорогу, тому не міг побачити жах чи здивування в її очах. Але відчув це по паузі та по наступному питанню:

  • Ви жартуєте?

  • Та ні

  • Так це ж засновник і директор компанії!

  • Так, він мій друг, - і потім, я не став затримувати паузу, додав: - Ну друг на фейсбук 

В сучасному світі так буває, що друзі в соцмережах не впізнають тебе на вулицях. Та й взагалі навіть найчастіше так буває, крім тих, з ким Ви багато спілкуєтесь. Тому я пояснив, що хоч це й правда, що ми друзі на фейсбук, але бачились один раз, і він точно не пам'ятає мене. Ми бачились років 5 тому, коли він організовував зустріч з фінськими депутатами. Геополітично, тоді в нас був спільний інтерес “Балто-Чорноморський Союз”, як і зараз - арабський світ. Його компанія активно виходить на ринки ОАЕ та Саудівської Аравії, а я давно переконаний, що Україні треба більше працювати з цим регіоном. Власне, саме через це переконання я і вчив арабську багато років тому, і відновив вивчення в цьому році, коли став періодично бувати в Дубаї. Та й Cardano - криптовалюта, більш геополітична ніж комусь може здатись. 

Отже цю конкретну пасажирку я сприйняв як знак - написати йому, і домовитись про співпрацю. Тому в той же чи наступний день я і написав йому на фейсбук, зробивши акцент на Cardano в повідомленні. Адже в ці часи, кожен мікроблогер - знавець геополітики! Але мало хто знає так багато про Cardano як я. Можливо й ніхто в Україні! Повідомлення він прочитав, але не відповів. Ну так буває! Значить напевне це був не знак, але Blablacar не припиняє дивувати цікавими співрозмовниками. 

На трасі підбираємо двох автостоперів - хлопець і дівчина - польські студенти. “Бомжи”, як сказав би мій пасариж-дальнобійник Артем з іншої історії, він таких пасажирів не підбирає. А їхали вони в Дрогобич, тому що Бруно Шульц звідти! Я читав цього автора - не вразило! Дрогобич в його творах виглядає невиразно, але цікавий феномен, що він спричинив певний літературний туризм, як бачимо. Поляків довіз до повороту в Дрогобич. Як не було б пасажирів з Блаблакару - може і я б поїхав туди. Це місто давно в списку тих, які хочу відвідати. 

Жіночка з Тухлі показала нам найбільш інстаграмне місце. Ми не виходили з машини, але візуально я запам'ятав його - де треба вийти і спуститись до річки. А в пасажирки з Eleks було день народження, вона їхала відсвяткувати його сама в горах, а потім за пару днів до неї мали приїхати друзі. Тому я підвіз її і до магазину, почекав, і потім до самої садиби, яка була в сусідньому від Славсько селі. 

Гори - це завжди гарно, в будь-який час і погоду. В Славсько я був багато разів, в чому ж проблема зробити щось корисне - і заїхати в інші місця, подивитись щось нове. Тим більше я не поспішав, і тим більше в неї був день народження. Грошей за проїзд я вирішив не брати… 


2
$ 5.45
$ 5.35 from @TheRandomRewarder
$ 0.10 from @Pantera
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: Ukrainian, Ukraine, UA, Novel

Comments