Рейтинг 5.0 | Blablacar історії. №3 

0 11
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: Ukrainian, Ukraine, UA, Literature, Novel, ...

Це була моя перша поїздка по Blablacar. Вперше - завжди трохи страшно. Я їхав до Львову, на Форум видавців. Це був перший чи другий день форуму, пік відвідувачів очікувався на вихідні, а я планував приїхати в обід, щоб поселитись, пообідати та ввечері відвідати презентацію видавництва “Залізний Тато”. Тоді в часи форуму постійно дефіцит житла, тому забронював готель “Львів”, що за Оперним театром. Радянська будівля, але висока - там багато номерів і навіть є паркінг. 

Щоб мати запас часу та оминути київські затори, я вирішив виїздити в 5 ранку. Також вирішив зібрати всіх по Києву. Насправді так не раджу робити, майже ніхто на Blablacar так не робить, просто призначаєте точку зручну вам. Підходить - добре, не підходить - до побачення. Коли ти занадто добрий, то люди нагліють і взагалі не цінують те, що ти щось робиш для них. Ця та деякі інші історії - додаткові приклади-підтвердження цієї думки. 

Але Київ, як завжди - прекрасний вранці. Годину я збирав їх по Києву. Навіть записав в телефон номери, адреси, спланував логістику. Двоє пасажирів їхали до Рівного, двоє - з рівного. Тоді в мене був старий Citroen, але там було багато місця позаду, тому я брав 4х людей. Спочатку - на Лісовий забрати чоловіка, який допомагав людям кинути курити. Одразу скажу, хоч він сидів по-переду і з ним я говорив найбільше, курити я не кинув. Потім - на Русанівку, хлопець виносить дівчині важку сумку, прощається. Ці перші пасажири їхали до Рівного, двох інших - хлопця, схожого на студента та дівчину з азійською зовнішністю  - забираю вже на правому березі. 

Вони до речі, нормально познайомились, слухали разом музику в навушниках, і потім обмінялись телефонами, домовились зустрітись у Львові. BlablaTinder - connecting people! А от дівчина з Русанівки, Юлія - поставили мені 4, написавши коментар: “Комфортно, вчасно і зручно. Дуже відповідальний і позитивний водій. Забрав з дому, тому що виїжали о 5 ранку. Рекомендую”. Як ви бачите - коментар, позитивний! Але чому тоді 4, а не 5?.. Тим більше це була моя перша поїздка, і така оцінка мені на довгий час зіпсувала рейтинг - пройшли роки і я отримав понад 30 відгуків з п”ятіркою, щоб дійти нарешті до “Рейтингу 5.0”, інакше б довелось називати цю збірку якось інакше! Ну можливо деякі люди вимогливі, вони думають, що 5 - це тільки коли все ідеально! А як це може бути, якщо у мене стара машина, та ще й взяв трьох пасажирів позаду, хоча Blablacar рекомендує позаду лишати 1 місце вільним. 

Тепер насправді на рейтинги мені байдуже. Певний час я просив наступних пасажирів лишати мені 5 бальний-рейтинг. Так, деякі люди дивляться на рейтинг, читають опис і коментарі. Але переважній більшості - просто треба їхати. Час, ціна, маршрут - ці фактори завжди вирішальні!  

Тоді, і наступні десятки поїздок я ставив мінімальний тариф. Адже я все-одно їду і все-одно маю витрачати на бензис. В ту поїздку я навіть порахував, що поїздка до Львову мені повністю окупилась. Тобто, сам я заїхав туди безкоштовно. Але тоді й ціни на бензин були менші, і Сітроєн був економніший. Далі вже самі люди стали мені казати “Чому так дешево”, дехто доплачував більше, тому я й став ставити максимальний тариф. 

Вже я не збираю пасажирів по місту, особливо по Києву. Але іноді по настрою, або коли в іншому, новому місті для мене - то можу доїхати до зручної пасажирам локації. Іноді так легше й швидше ніж вдивлятись в карту поїздки і домовлятись про якесь місце, в якому можна й розминутись. 

Але бачите, забрав дівчину з дому, їй таксі з Русанівки до Житомирської коштувало б так само як і поїздка до Рівного! Зробив щось, начебто корисне - натомість отримав зіпсований рейтинг! 

1
$ 0.89
$ 0.89 from @TheRandomRewarder
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: Ukrainian, Ukraine, UA, Literature, Novel, ...

Comments