Рейтинг 5.0 | Blablacar історії. №11

0 13
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian, Travel, Literature, ...

Буває так, що якісь люди лишають у вашому житті після себе якісь речі. Звісно, тут можна подумати про щось глобальне, але іноді - це бувають якісь дрібниці. Як і сталось в цій Blablacar історії. 

Цього разу був лише один пасажир, він їхав до Хмельницького, вертався з Польщі з заробітків. Телефон в нього сідав, тому ще на житомирській трасі на першій зупинці він купив зарядний пристрій для авто, щоб телефон можна було б заряджати в дорозі. Вже давно й машини цієї у мене немає… а зарядне є. Навіть важко уявити скільки разів з того часу і я й інші пасажири ним користувались. Значить лише через цей момент можна зрозуміти, що тоді машина лише нещодавно у мене з'явилася. 

Хлопець розказував, що їде побачити свого маленького сина. Поки він був в Польщі на заробітках, дружина вже знайшла собі іншого. Але сина треба було побачити, тому він мав їхати туди. Напевне, не найприємніша справа - бачити тих, кого вже не хотів би бачити, але іншого варіанту зустрітись з сином не було. 

Я запропонував завезти його в те село, це для мене не такий великий гак, але інакше як би він добрався? Це до речі дуже мальовниче село, між Ярмолинцями і Дунаївцями. Дорога погана - він попереджає про це. Але нічого, в старого Сітроєна була функція, що машина піднімалась і так комфортніше було їздити по ямах і вибоїнах. 

В Хмельницькому він попросив зупинитись біля дитячого магазину, купити сину подарунок. Вибираємось в центр. Колись я бував в Хмельницькому неодноразово, і навіть цього разу цікаво подивитись. Деякі міста змінюються швидко, багато чого я не впізнаю, можливо ще й тому, що це я вперше в цьому місті на автомобілі. 

В дорозі ми говорили багато про роботу і навіть помінялись номерами телефону. Але ні я йому, ні він мені не дзвонив. Я ж займаюсь одним, він - іншим...

Мальовниче село з поганими дорогами відкриває свої обійми. Зупиняюсь десь за схилом, ледве розвертаю авто на дорозі, значить це було ще так давно, що я ще не звик до габаритів машини. Цікаво, як склалась твоя доля. Цей зарядний пристрій пережив автомобіль, можливо переживе і тебе, і мене. Безлюдна і самотня дорога назад вбік великої траси. Починає сутеніти…

3
$ 2.17
$ 2.12 from @TheRandomRewarder
$ 0.05 from @Gemstone
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
2 years ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian, Travel, Literature, ...

Comments