Найшвидший візит закордон

0 9
Avatar for cryptotexty
2 years ago

Найшвидший візит закордон. Порожня заправка WOG за два кілометри до румунського кордону. Беру, як здавалось останню каву на сьогодні.

Черг на в'їзд до Румунії немає. Швидко проходжу український пост, на румунському питають документи, сертифікат, і питають про PCR тест. А його немає. Прикордонник каже - все назад, показує в об'їзд. Повертаю, тут інший кричить: - Куда? - показує що об'їзд далі. Їду далі, тут мені знову кричать, свисять - значить далеко заїхав. Напевне вже думали, що я прориваюсь, але ж документи у них. На в'їзд в Україну - вже черга.

Так, можна було б здогадатися, що потрібен тест, але зі сторінки tripadvisor МЗС складається враження, що сертифікату достатньо. Шукаю де можна зробити тест в Чернівцях і розумію, що можна лише завтра в першій половині. Гаряча лінія однієї з лабораторій каже, що результатів чекати два дні...

Я планував відвідати Брашов, Клуж, Сучаву, поїздити по Трансильванії, заходити в книгарні і шукати там книжки Еміля Чорана і Мірчі Еліаде, а також шукати деякі італійські й французькі книжки, які там теж могли б бути.

Я підготувався як міг - поміняв лобове скло, бо на тому була невелика тріщина, купив новий набір автомобіліста, один з Блаблакар пасажирів мені розповідав, що жилета- обов'язково має бути, інакше можуть оштрафувати, купив страховку, так звану зелену карту.

Чи варто згадувати, що знайшов навіть книжку україно-румунський розмовник, який багато років тому знадобився мені в іншій частині Румунії, де ніхто не знав англійської.

Маленька дрібниця завадила мені потрапити туди. Алк ж є багато інших місць, куди можна поїхати. Спочатку - в улюблену піцерію!

Зустрівши Рокко, я розумію, що італійська все-таки набагато цікавіша мова за румунську! А з ким в Києві я можу поговорити про Італію італійською?.. тому ця година розмови вже була варта такої неблизької поїздки!

Напевне взагалі не можна рахувати, що побував закордоном, але саме в піцерії я відчув себе як вдома.

А далі - що може бути краще за українські Карпати?.. За годину й знайшлися пасажири по Блаблакар і дощ вказує нам шлях..

1
$ 2.29
$ 2.29 from @TheRandomRewarder
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
2 years ago

Comments