Airport concession meaning, why aviation union protest against Federal Airports

20 60

Chairman of Air Transport Service Senior Staff Association of Nigeria (ATSSSAN), Hassan Aliyu insist say di concession plan go force many staff on retrenchment while di future of those retired may not be assured.

Aviation unions on Monday shut down all offices for di headquarters of Federal Airports Authority of Nigeria (FAAN) inside Lagos to protest di proposed concession of di four major airports in the country, di Nation Newspaper report.

As early as 6am security officers wey dey guard di different gates into di FAAN headquarters na im di union leaders tell to comot for dia duty posts as di unions chain and padlock di entry and exit gates of di agency office.

21
$ 0.00

Comments

Very appreciated article

$ 0.00
3 years ago

Ohh Nigeria my country. Lik comment and subscribe me back

$ 0.00
3 years ago

Good article appreciated and go a head

$ 0.00
3 years ago

Lovely Article.... 💓💓

$ 0.00
3 years ago

A nice article, it's very helpful

$ 0.00
3 years ago

Subscribe me 🔙 pls

$ 0.00
3 years ago

Ok my friend like and comment

$ 0.00
3 years ago

Nice

$ 0.00
3 years ago

Great article

$ 0.00
3 years ago

Airport is the world traveling of the most platform.

$ 0.00
3 years ago

I subscribed you, back me please

$ 0.00
3 years ago

Done

$ 0.00
3 years ago

Ok my friend

$ 0.00
3 years ago

Nice Article Plz Subscribe me i subscribe you.

$ 0.00
3 years ago

Ok my friend

$ 0.00
3 years ago

me done

$ 0.00
3 years ago

U too done

$ 0.00
3 years ago