Nedovršena pjesma

2 15
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Voljela bi da me On gleda dok ja uz njega mirno spavam,

Prikaži mi da je ta ljubav istina, nije laž, nije java i da ne sanjam.

Voljela bi da mi kaže On koliko me voli,

Daj mi srce i izliječit ću ti ljubavlju tvoje stare boli.

Život je prazan ako nema srca kojeg iskreno voliš,

Nemaš volje da kroz život koračaš, da se za nekoga boriš, za srce ono koje voliš.

Bori se, probijaj granice, razbijaj hladne sante leda,

Ljubi me, voli me, čak i kad ti netko zabrani i mene tebi ne da.

Bog nas je s razlogom spojio,

Spojili bi nebo i zemlju kad bi moje usne poljubio.

Ostvarimo dragi svoje sne, ljubavi hrabro probudi me,

Ne dajmo da nam život piše stihove tužne praznine,

Ne želim živjeti život poput tužne nedovršene pjesme.

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

2
$ 0.07
$ 0.06 from @TheRandomRewarder
+ 1
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Comments

Lepi stihovi .

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti puno na podršci.

$ 0.00
3 years ago