Potrebno je 7 nukleraki da bi se proizvelo dovoljno struje za rudarenje kriptovaluta!

16 35
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

Rezultati nedavne studije ukazuju da globalno rudarenje kriptovaluta potroši 7,46 GW električne energije, i to sa tendencijom daljeg rasta.

Rudarenje kriptovaluta nije ni malo jednostavno, a ni jeftino. Takođe, nije ni prijateljski nastrojeno prema prirodi.

Rezultati jedne nedavne studije ukazuju da globalno rudarenje kriptovaluta zahteva rekordnih 7.46 GW električne energije, i to sa tendencijom da se ta vrednost neprestano povećava u narednim mesecima i godinama.

Za proizvodnju tolike količine električne energije potrebno je oko sedam nuklearnih elektrana, odnosno skoro 22 miliona solarnih panela, piše Engadget.

U studiji se, takođe, navodi da su korisnici koji rudare kriptovalute struju, u proseku, plaćali od 0.03 do 0.05 dolara po kWh.

To znači da su prosečni troškovi rudarenja jednog Bitcoin-a u električnoj energiji oko 7.500 dolara. Ako se na to doda i amortizaciju za komponente, po trenutnim cenama dobija se neto profit od oko 3.500 dolara po Bitcoin-u, prenosu PC Press.

To je i dalje značajna zarada, ali daleko manja nego što na prvi pogled izgleda.

Izvor: Telegraf.rs

10
$ 0.00
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

Comments

Hi Buddy I will subscribe you,,,Please Back subscribe me,,,

$ 0.00
3 years ago

Znamo sve o električnoj energiji,

već o njegovom tajanstvenom podrijetlu

malo više.

Život je ovdje između nas

u svom živopisnom veličanstvu

pun tajni.

Odakle dolazi i u što se mijenja

još ga nismo u potpunosti otkrili.

Ovdje sam kao i svi drugi,

Mislim i pišem o sebi,

vrijeme me nosi u naručju

i jednog ću se dana promijeniti

u neprepoznatljivo fizičko stanje,

gdje će tijek života biti sličan,

poput pretvaranja vode u paru.

Moj status će se promijeniti,

natrag do neprepoznatljivosti,

isprepletene poput užeta,

u kojoj će biti tako pjevana duša,

kao nevidljiva, definitivno nedokazana sila,

ostao u tami ili sjaju nebeskih svjetala.

Budimo se kroz gotovo iste prepreke,

ratovi, bolesti, glad,

koji bi nas trebali učvrstiti na neko vrijeme,

kad shvatimo tko smo zapravo

i što će biti s tim našim dušama

nakon toliko reinkarnacija

i iskustva nepoznatih budućih vremena.

$ 0.00
3 years ago

Wow. Kakav komentar :-)

$ 0.00
3 years ago

pa da kao struja haha

$ 0.00
3 years ago

odlican clanak i ukratko objasnjeno da je potreban veliki ulog tu, mnogi misle sad cu ja da kupim koju graficku plocu ubacim nek radi i eto meni love, ili dovonjan mi jedan dva antminera i na konju sam, e sutra malo kod nas bi sve otislo za placanje struje :D

$ 0.00
3 years ago

Upravo tako. Svi bi mi voleli, Ali realnost je malo drugacija.

$ 0.00
3 years ago

Moze da se profitira na Kosovu, tamo svakako ne placaju struju. Ljudi, selimo se u Mitrovicu svi. Inace, lep proracun oko kolicine elektrana i solarnih panela. Da li mozes da mi kazes na koliko komsijskih strujomera je potrebno da se nakacim, da bih imala 500e mesecno?

$ 0.00
3 years ago

Hahahaha na ceo blok 😂😂😂

$ 0.00
3 years ago

Sve će se to izrudariti kroz skem rudarske sajtove, bitkoin je prebolio dječije bolesti.

$ 0.00
3 years ago

Imun je I na covid...

$ 0.00
3 years ago

Nit ja imam para za komponente, nit za struju da bih imao zaradu od $3.500 mesecno... nisam ti ja za to. Vidis da je sve skupo. Malo se salim, ali jeste skupo za nas smrtnike.

$ 0.00
3 years ago

Sad su skupe pare 🙃 Da, veliki novci su to za Nas.

$ 0.00
3 years ago

Da da, lepotice.

$ 0.00
3 years ago