Relation

0 23
Avatar for FAHIM13
3 years ago

'N Dokter het van my vriendin Tithi gehou. Nie soseer 'n dokter nie; Dokter wat FCPS eerste deel voltooi het. Ek studeer in die laaste jaar van politieke wetenskap en word toe 'n buitelander. Die enigste hulpmiddel van die mense wat by ongelyke gevegte betrokke is, is barmhartigheid of vriendelikheid. Ondanks my ego is ek op versoek van Tithi na die PG-hospitaal met die implisiete begeerte om die dokter te besoek.

"

Die toekomstige bruidegom kyk na my, glimlag en sê:

'Daar kan liefde op hierdie ouderdom wees. Hierdie

Ek is nie oud genoeg om om te gee nie. Jy nog

Studente studeer ook weer politieke wetenskap; Jy is nou

U kan dus nie soos ek ekonomies in die toekoms wees nie

En sosiale sekerheid kan hom nie gee nie. So,

Wat is die voordeel om iemand anders se lewe te verwoes? '

Ek het daardie dag baie nagte op die sypaadjie geloop ....

"

My onbevoegdheid is soos daardie dokter

Dit onwelvoeglik blootgestel, myne

Soos vrot vis wat nie in die mark verkoop kan word nie

Dit het geblyk. Ek het baie tyd daaraan gewonder of ek die reg het om in hierdie wêreld met so 'n groot gestremdheid te leef.

"

Hartseer kom nooit alleen nie. Hulle kom in groepe; Hou hande vas. My smarte het ook in groepe gekom. Na die huwelik van Tithi moes ek nog een jaar by haar in een afdeling gaan klas hou. Daardie jaar was soos 'n lang era. Die tyd het stilgestaan, tik en tik, maar dit het nie beweeg nie.

Elke dag het ek gevoel dat dit my laaste dag op universiteit was. Ek het met my kop na onder gehardloop Shahbag toe. Asof ek te besig is. Daar is baie werk vir my. Maar sodra ek Shahbag toe gaan, sal my spoed verminder. Hy het gewoonlik agter op 'n ou wa gesit. Dikwels kom die dokter op 'n motorfiets en gee die datum af. Wanneer die eksamen of klas verby was, het hy soos 'n arend uit die lug gevlieg en die datum opgetel.

Destyds het ek net 'n vel gesoek. Daar was soveel geboue in die omgewing, daar was bome, maar ek kon niks vind om my 'n bietjie weg te steek nie .......

Waarom is die dokter met die datum na 'n Midde-Oosterse land sonder om die FCPS te voltooi toe die universiteitseksamens verby was? Die laaste keer dat die twee mekaar ontmoet het, was in die geheim voordat hulle vertrek het.

"

Tithi rol haar oë en sê: 'U is altyd in my boesem en sal wees; Ek sal jou neem, maak nie saak waarheen ek gaan nie. Ek sal tot in die dood by my in die wêreld van my gedagtes woon. '

"

Ek het my afgevra hoe Tithi my oor sewe seë en dertien riviere na 'n woestynland sou neem? Ek wou soms vlieg. Ek wou Tithi toe hardloop, maar het weer eens bedank omdat ek onbevoeg was.

Die datum het Cox's Bazar-strand vir my geword nadat ek twee of vier dae deurgebring het ........

"

Vandag, na 'n lang tyd, het hierdie herinneringe in my gedagtes lewendig geword. Ek het voorheen lank in my gedagtes met Tithi gepraat. Ek het voorheen gedink oor my eie onbevoegdheid. Om te treur met die lyk van 'n droom wat na onder lê

Na daardie dae, toe ek regtig opgestaan ​​het, wou ek wêrelds wees, toe bevind ek my in 'n ander rol in daardie ou sfeerraaisel en het ek teleurgestel. Ek sê vir die seun met 'n baie sagte stem: 'Wil jy tee drink? 'Asof hy my al baie dae ken. Die seun kyk my met rooi oë aan.

Ek verstaan ​​duidelik dat hy in 'n groot oorlog met homself gewikkel is. Biojis het nie die krag om 'n goedbetaalde werk soos ek te beveg, om 'n motor te bestuur nie. Hy voel miskien hulpeloos en dink dat hy nie een wapen het om my te beveg nie.

Terwyl ek op tee wag, leun ek na hom toe. Ek wil weet: 'Is daar 'n verhouding tussen u en Amina? '

Die seun kyk my met moeë oë aan en skud sy kop. Ek sê: 'Hoeveel dae? '--- Twee jaar. -

- Weet Amina dat jy hier is? 'N Aarseling verskyn op die seun se gesig. Maar hy antwoord nie.

Die seun wil die rol van die minnaar in die sameswering om die minnaar na die toekomstige bruidegom te stuur, verberg met die eis van liefde.

Ek het eenkeer gedink die meisie weet niks en weer dink ek die meisie het die seun gestuur. Die seun en ek kyk saam na die monitor van die selfoon sodra die seun se goedkoper Chinese selfoon op die tafel bewe vir die geluid.

Ek sien daar, een boodskap; Hieronder is die naam van die sender van die boodskap - Mary Jan. Alhoewel ek 'n persoon van 'n effense gevorderde generasie is, weet ek dat 'Mary Jan' nie 'n menslike naam is nie. Dit is die kodenaam van die liefhebber van bioge.

Waarskynlik

Amina se naam. Die seun se kode se naam moet in die meisie se selfoon gestoor wees. Die seun haal vinnig die mobiel van my tafel af agter my oë. Ek het die neiging opgemerk om Amina telkens weer weg te steek omdat ek die datum wou wegsteek.

"

Ek sê in navolging van daardie dokter tien jaar gelede, kan ek u liefde respekteer en wegbeweeg van Amina se lewe. Maar jy is dit

Daar is geen waarborg dat hy Amina sal kry nie?

Dit sal tyd neem om op u eie bene te staan, maar baie? Die seun kyk een keer na my en laat sak sy gesig. Dit lyk asof hy aanvaar dat daar 'n sterk argument in my woorde is. Tog verdrink hy en sê: 'Wat is verkeerd om te probeer? Probeer is ook 'n kwalifikasie van 'n minnaar. '

Na 33 jaar van lewe het ek 'n nuwe definisie van kêrel gekry. Ek was dadelik gefassineer en verbaas oor die vermoë van die seun om 'n basiese vermoë te vind om homself te vertroos.

Nog voordat ek myself uit Amina se lewe verwyder, wil ek seker weet: 'Hoe weet ek dat Amina jou na my gestuur het? ', Die seun is 'n bietjie verleë. 'N Sakemotor uit die sak met baie hulpeloosheid

1
$ 0.00
Sponsors of FAHIM13
empty
empty
empty
Avatar for FAHIM13
3 years ago

Comments