Natura ne surprinde din nou...

1 25
Avatar for Daliana
1 year ago
Topics: Nature

19 aprilie 2022...Vine Paștele sau Crăciunul?

Cand am crezut ca am scapat in sfarsit de frig astazi am avut o surpriza mai neplacuta, a nins toata ziua. Frig, foarte frig și surprinzător zăpada sa așezat. Toată natura era îmbrăcată într-un halat alb. În loc să avem verdeață crudă de primăvară și multe flori avem un fulg de zăpadă.

În această natură trebuia să fie veselă, dar este gri și cu mult în urmă.

Pe toată lumea asta ne-a prin surprindere, nu am așteptat ca acum, înainte de 1 mai, să nu găsească.

Nu-mi amintesc că în această activitate în alți ani s-ar fi putut întâmpla asta. Cu siguranță nu mai are o putere atât de mare, dar asta da natură, animalelor, copacilor.

Pentru copii a fost motiv de bucurie, mulți dintre ei au ieșit afară și au făcut bulgări de zăpadă și s-au jucat.

Copilăria nu are limite, pentru că ei este o bucurie mai ales când ninge și nu este iarnă.

Pentru noi, adulții, este diferit. Vrem ca primăvara să fie primăvară și lucrurile să meargă normal pentru ca natura să fie ok.

Așa arăta dimineața când a început să ningă ca în basme. Fulgi mari și totuși... I didn't expect it to settle and snow like in the middle of winter.

Și așa arată acum, așa că a nins putere toată ziua, dar nu prea are să se așeze pentru că pământul este cald și fugarii se topesc. Frumos, nu-i așa? Dar așa era dacă era decembrie, acum, la sfârșitul lunii aprilie, nu are sens.

Vrem să scăpăm de frig și de hainele groase, dar am impresia că vara va veni direct.

În schimb, așa arăta natura ieri. Este o diferență, nu-i așa? Poza este făcută din grădina mea cu vedere la satul meu natal.

In alti ani se respecta fiecare anotimp, acum clima sa schimbat foarte mult si avem doua anotimpuri intr-un an, iarna si primavara, ceea ce este anormal. Totul este cu susul în jos. Și așa suferă corpul nostru, neolnăvim și nu numai.

Și acum vreau să vă arăt două fotografii de acum doi ani, ca să vedeți diferența. Copaci înfloriți și multă verdeață. Culori frumoase de primăvară, altă viață!

Până și pisica mea s-a bucurat de aerul de primăvară și s-a relaxat pe acoperiș admirând peisajul. Nici nu am văzut-o afară astăzi.

Aș avea atât de multe poze să vă arăt din anii trecuți în această activitate, dar acest articol este mai mult despre ziua de azi.

În speranța că vine primăvara, văd imagini din anii trecuți.

Mentionez ca toate pozele sunt facute de mine si needitate.

4
$ 0.83
$ 0.68 from @TheRandomRewarder
$ 0.10 from @Mihhaimarrian80
$ 0.05 from @moonlight22
Avatar for Daliana
1 year ago
Topics: Nature

Comments

It seems that the seasons have shifted quite a bit. And it snowed here in the morning and then it started to rain, You're right about the cat, he definitely likes the sun!

$ 0.01
1 year ago